مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از شناسایی و رفع نارسایی های ارتباطی شعب اخذ رای در انتخابات 24 خرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمد سربخشیان در نشست ستاد انتخابات استان، گفت: جهت ایجاد ارتباط پایدار بی سیم و انسجام فرآیندهای الکترونیک، با هماهنگی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، نارسایی ارتباطی شعب و مناطق رای گیری فاقد پوشش، شناسایی و رفع شده است.

وی با اشاره به برگزاری مانور انتخابات در حوزه IT در روزهای اخیر گفت: مانور انتخابات، در بخش‌های مختلف این حوزه، با موفقیت برگزار شده و طی آن، نقاط ضعف و قوت مربوط به حوزه IT انتخابات شناسایی شد.

مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات استان، تامین زیرساخت های فنی و ارتباطی برای برگزاری موفق انتخابات را مستلزم مشارکت فراگیر فرمانداری‌ها دانست و با قدردانی از همکاری فرمانداران در این خصوص، تاکید کرد: هر گونه کوتاهی در مشارکت و تامین الزامات حوزه IT ، موجب تنزل جایگاه استان در بحث شاخص های برگزاری انتخابات خواهد شد.

سربخشیان از ایجاد سامانه پیامک انبوه ویژه ستاد انتخابات استان خبر داد و گفت: این سامانه جهت ارتباط ستاد انتخابات استان با مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و همچنین اطلاع رسانی اخبار مربوط به آحاد مردم، صورت خواهد گرفت/س

برچسب ها: شعب ، اخذ ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.