پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شرایط پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول بهتر شده و این تیم متحول شده است.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت: مسلماً هر تیمی برابر پرسپولیس و استقلال قرار بگیرد انگیزه ی زیادی دارد و ذوبی ها هم به دلیل اینکه خطر سقوط را احساس می کنند تمام تلاش خود را می کنند تا در مقابل پرسپولیس امتیاز کسب کنند و انگیزه ی آنها چندین برابر است.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس افزود: اگر پرسپولیس در نیم فصل اول بهتر کار می کرد و عملکرد داوری هم روی بازیهای این تیم تأثیر نمی گذاشت هم اکنون جایگاه پرسپولیس خیلی بهتر بود و می توانست به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

وی در خصوص فینال جام حذفی گفت: مکان برگزاری این دیدار خیلی مهم نیست به هر حال هر استانی دلش می خواهد این بازی را در شهر خود برگزار کند اما باید ببینیم شرایط کدام شهر برای برگزاری این دیدار مناسب تر است و به گونه ای باشد که هیچ یک از این 2 تیم متضرر نشوند.

پنجعلي در ادامه افزود: باید تکلیف این دیدار هرچه زودتر مشخص شود تا 2 تیم بتوانند برنامه ریزی خوبی داشته باشند به نظرم اگر بعد از پایان بازیهای لیگ برگزار شود خیلی بهتر است.

وی در پایان در مورد مصدومیت علی کریمی گفت: علی کریمی وزنه ی مهمی برای پرسپولیس محسوب می شود و از نظر روحی و روانی نیز به این تیم کمک می کند امیدوارم مصدومیتش هر چه سریعتر تمام شود و بتواند به شرایط ایده آل خود برسد و به پرسپولیس کمک کند/.مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.