عمليات اجرايي جاده تنكابن - الموت – قزوين با حضور رييس‌جمهور در دهستان 3 هزار تنكابن آغاز شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد كه براي شركت در مراسم افتتاح علميات ساخت جاده تنكابن – الموت - قزوين و بهره‌برداري از قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال در حد فاصل مرزن‌آباد - چالوس به استان مازندران سفر كرده است، در بدو ورود به فرودگاه نوشهر، مورد استقبال استاندار و مقامات محلي قرار گرفت و بلافاصله به روستاي يامدشت عزيمت كرد.

رييس جمهور در هنگام ورود به روستاي يامدشت مورد استقبال پرشور مردم اين روستا قرار گرفت و براي دقايقي در اجتماع خودجوش مردم حضور يافته و به ابراز احساسات آنان پاسخ گفت و سپس با ذکر "يا زهرا" "يا مهدي" دستور آغاز عمليات اجرايي جاده تنکابن – الموت – قزوين را صادر کرد.

احمدي‌نژاد در مراسم افتتاح عمليات ساخت اين جاده با اظهار خشنودي نسبت به اينكه سفرش به استان مازندران با آغاز عمليات اجراي يك طرح بسيار بزرگ و تحول‌آفرين مصادف شده است، گفت: از گذشته‌هاي دور همواره ارتباط سهل و آسان بين جنوب و شمال رشته‌كوه‌هاي البرز جزء آرزوهاي مردم بوده است و امروز كه ارزش وقت و عمر انسان‌ها بسيار بالاتر از قبل است، نياز به جاده‌هاي جديد و متناسب با شرايط روز بيش از پيش احساس مي‌شود.

رييس جمهور اظهار داشت: طبيعت زيباي مازندران در کنار مردم باصفا و مؤمن خطه شمال باعث شده مردم ايران علاقمند باشند که همه ساله براي ديدن اين زيبايي‌ها و ملاقات با مردم اين خطه به اين منطقه سفر كنند، لذا لازم است راه‌هاي ارتباطي مناسب و با استانداردهاي روز براي اين منظور احداث شود.

احمدي‌نژاد با اشاره به پيش‌بيني 3 سال زمان براي ساخت اين راه تصريح كرد: كار ساخت اين جاده به بچه‌هاي دفاع مقدس سپرده شده است كه براي كار شب و روز نمي‌شناسند و انشاء الله با لطف خدا و ياري ائمه خيلي زودتر از زمان مقرر ساخته شده و به بهره‌برداري مي‌رسد.

رييس جمهور در پايان پيش رو بودن ايام فاطميه را مورد اشاره قرار داد و از دست‌اندركاران اجراي اين پروژه خواست تا با ذكر "يازهرا" "يا مهدي" عمليات ساخت جاده را آغاز كنند و تا روزي كه اين جاده به بهره‌برداري مي‌رسد حتي يك روز از پا ننشينند.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار