عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: دولت و مجلس بايد با اقدامات خود حضور حداکثري مردم را در انتخابات آتي فراهم کنند تا آن چه رقم مي‌خورد به نفع نظام و کشورمان باشد و دشمنان اسلام نتوانند از فضا به نفع خودشان استفاده کنند.

محمدقسيم عثماني نماينده بوکان در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات آتي رياست جمهوري گفت: اولويت مجلس و دولت در سال 92 بايد ايجاد فضاي آرام و با نشاط در جامعه براي برگزاري انتخابات خوب و سالم باشد.
 
عضو کميسيون برنامه،‌ بودجه و محاسبات افزود: با توجه به شرايط اقتصادي کشور، دولت و مجلس بايد فضاي رواني اقتصادي مناسبي را براي خانواده‌ها فراهم کرده و با ثبات قيمت‌ها فشار اقتصادي بر خانواده‌ها را کاهش دهند.
 
وي ادامه داد: با توجه به دغدغه و تاکيدات مقام معظم رهبري در رابطه با معيشت مردم، تعاملات دولت و مجلس در سال جديد بايد با کاهش فشار اقتصادي همراه بوده و موجب خشنودي مردم و رهبري شود.
 
نماينده بوکان تصريح کرد: حفظ وحدت و همگرايي در جامعه و بين قوا بايد به صورت عملي و عيني نمود پيدا کند تا مردم يک وحدت واقعي را حس کنند و اين امر فقط در ظاهر و به‌طور نمايشي نباشد.
 
عثماني ادامه داد: قواي سه گانه در کشور بايد با همکاري و همدلي يکديگر، بيشتر فشارهاي ناشي از تحريم‌ها در شرايط اقتصادي را خود تحمل کنند تا فشار کمتري بر مردم وارد شود.
 
عضو کميسيون اقتصادي مجلس گفت: دولت در فضاي انتخاباتي بايد به گونه‌اي رفتار کند که حس بي‌طرفي‌اش براي مردم محسوس و ملموس باشد و به گونه‌اي عمل نکند که فضا براي بعضي کانديدا باز و براي عده‌اي ديگر بسته شود.
 
وي افزود: دولت در انتخابات آتي بايد به طور منصفانه برخورد کرده تا موفقيت اين انتخابات را به رخ جهانيان کشيده و بدخواهي‌ها و سوء تدبيرهاي دشمنان نظام را خنثي کند.
 
عثماني در پايان خاطر نشان کرد: دولت و مجلس بايد با اقدامات خود حضور حداکثري مردم را در انتخابات آتي فراهم کنند تا آن چه رقم مي‌خورد به نفع نظام و کشورمان باشد و دشمنان اسلام نتوانند از فضا به نفع خودشان استفاده کنند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار