به گزارش
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بهزاد پناهی با اعلام این خبر، افزود: با افزایش تامین و توزیع قطعات در شبکه نمایندگی های سایپا، به طور قطع سطح دسترسی شبکه و مشتریان به قطعات بیشتر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در توزیع قطعات اولویت با حوزه خدمات پس از فروش است، گفت: پس از تامین حوزه خدمات، بخش بازرگانی و توزیع قطعات در خارج از شبکه مد نظر است که این اقدام نیز توسط نمایندگی ها و عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش انجام خواهد شد.
قائم مقام مدیر عامل سایپا یدک با اشاره به لزوم توجه بیشتر به ارزیابی و بازرسی کیفیت نمایندگی ها در سال 92 گفت: اقدامات بسیار خوبی در این زمینه در حال انجام است به طوری که بر اساس توافق صورت گرفته، هر ماه گزارش بازرسی و کیفیت بر اساس نتایج رضایت مشتریان از شبکه نمایندگی ها ارائه و بر این مبنا اقدامات اصلاحی صورت خواهد گرفت.
پناهی همچنین به راه اندازی و تمرکز سیستم CRM (سیستم یکپارچه مدیریت بر امور مشتریان) در راستای تقویت کانال ارتباطی مشتریان در خصوص کیفیت خدمات نمایندگی ها اشاره كرد و افزود: با راه اندازی و تمرکز این سیستم، مشتریان بهتر می توانند مشکلات و انتقادات را منتقل نمایند ضمن اینکه فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان نیز مکانیزه شده است و از این طریق مدیریت و کنترل دقیق نسبت به پاسخ ها صورت می گیرد.
قائم مقام مدیر عامل سایپا یدک با بیان اینکه 723 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش سایپا در سراسر کشور فعال هستند، گفت: علاوه بر این 723 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ، 770 عامل تعمیراتی و حدود 800 عامل فروش قطعات در شبکه نمایندگی های سایپا مشغول فعالیت هستند./س