تیم رباتیک باشگاه پژوهشگران جوان موفق به کسب مقام دوم در ربوکاپ ایران شدند.

مصطفی صائمیان مسئول حوزه فرهنگی باشگاه پژوهشگران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: تیم رباتیک پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودسر و املش موفق شد در بزرگترین رویداد روباتیک آسیا، هشتمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران، مقام دوم را کسب نماید.

وی افزود: این تیم که اعضای آن همگی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودسر و املش بودند موفق شدند در قسمت لیگ مین یاب خود کار به مقام ارزنده دومی این دوره از مسابقات دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: شایان ذکر است این تیم تنها تیمی بود که در این مسابقات از طرف باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان شرکت می کرد و در لیگ مین یاب خودکار این موفقیت را کسب نمود.

صائمیان تصریح کرد: اعضای تیم عبارتند از آقایان فرهاد عابدینی، همایون پژوم، سید صادق تقوی، آرمان ملایی و الحق جمانل نیکویی که در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران کسب مقام نمودند.

صائمیان اذعان داشت کسب این موفقیت ارزشمند را به اعضای این تیم ، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودسر، املش جامعه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم اینگونه موفقیت ها را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نماید. /ع2

برچسب ها: ربوکاپ ، آزاد ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار