سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه گفت: در پنجمین روز از هفته سلامت مصادف با 22 فروردین ‌ماه سال جاری در ای شهرستان بر پا می شود.

فریبا ملاجعفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در این روز، غرفه سلامت نیز در کنار مسجد جامع شهر فیروزکوه بر پا خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته سلامت، جلسه‌ های توجیهی در خصوص اهمیت هفته سلامت و کلاس‏ های تحرک، تغذیه، کنترل فشار خون، استرس، مصرف دخانیات، شنوایی و بهداشت فردی بین عموم مردم شهرستان فیروزکوه برگزار شده است.

ملاجعفری افزود: ملاجعفری گروه‏ های هدف این برنامه‏ ها را اقشار مختلف از جمله کارگران، کارفرمایان، اصناف، سالمندان، مدد جویان کمیته امداد امام خمینی، بسیجیان، دانش ‏آموزان، بهورزان و رابطان بهداشتی، کارمندان و مسئولان اداره‌ ها و سایر مردم فیروزکوه عنوان کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت ‏های رسانه ‏های مختلف، مراکز بهداشتی و درمانی و اداره‌ ها و توزیع اقلامی نظیر بروشور، تراکت، پیامک، پلاکارد و چاپ اطلاعیه در روزنامه‏ های محلی، اطلاع‏ رسانی به‏موقع در خصوص برنامه ‏های این هفته انجام شده است.

وی ادامه داد: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: همچنین در این هفته، مسابقات نقاشی، مقاله‏ نویسی و جشنواره غذای سالم بین دانش‏ آموزان مدارس این شهرستان برگزار می ‏شود.

ملاجعفری اضافه کرد: در روز 22 فروردین‌ ماه سال‌ جاری که پنجمین روز از هفته سلامت بوده، تمام مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی در شهرستان فیروزکوه بیماران را رایگان معاینه و فشار خون آن‌ها را کنترل می ‏کنند./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.