مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ترور شهید صیاد شیرازی نشانه ذلت منافقان و دشمنی آشکار استکبار با فرزندان ایران اسلامی است.

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام صفر قربانپور صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهید صیاد شیرازی در مسجد جامع زاهدان  گفت: شهید صیاد شیرازی الگویی برای تمامی نظامیان، فرماندهان و عموم مردم در سایر زمینه ها است.

وی گفت: از آنجا که استکبار جهانی و منافقان در طی هشت سال دفاع مقدس نتوانستند خللی در جبهه پایداری و مقاومت فرزندان ایران ایجاد کنند این بار با استفاده از منافقین توطئه به شهادت رساندن این سردار بزرگ اسلام را طراحی کردند.

وی افزود: رشادت های این رزمنده انقلابی  در طی دفاع مقدس کینه بزرگی در دل دشمنان اسلام ایجاد کرده بود و به دلیل اینکه دشمن در جبهه های جنگ توان رویارویی با  افرادی همچون صیاد را نداشت لذا دشمنی خود را در قالب ترور نشان داد.

وی اظهار داشت: چنین اقدامی از سوی منافقان نشان بارزی از تنگ نظری و عداوت آنان با جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه روحیه اعتقادی و تعبدی این شهید در کنار سایر خصوصیات اخلاقی اسلامی وی برای آحاد مردم مثال زدنی است افزود: اشنا بودن این شهید به فنون نظامی و تخصصی باعث شد تا وی در جایگاه فرماندهان برنامه ریزی و طراحی 480 برنامه عملیاتی را بر عهده بگیرد.

وی ولایت پذیری این شهید را از خصوصیان بارز دیگر وی عنوان کرد و گفت: تعبد وی در برابر ولایت فقیه و رهبری از ویژگی های آشکار شهید بود که می تواند درس زندگی و عزت برای تمامی فرماندهان و نظامیان باشد.

وی برگزاری چنین مراسم هایی را عاملی در جهت اشنایی نسل جدید با این شهید عنوان کرد و گفت: این امر باعث ایجاد اعتماد به نفس، تقویت روحیه فکری، مذهبی و الگویی برای رسیدن به مدارج تخصصی است./ک

برچسب ها: نشانه ، ذلت ، منافقان ، دشمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.