رییس هیات اسکی فریدونشهر از توقف فعالیت پیست اسکی این شهرستان با وجود برف، برای جلوگیری از خطرات احتمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان عبدالرضا اصلانی اظهار کرد: با وجود برف، اما به دلیل وجود تخته سنگ ها و بستر صخره ای در قسمتی از مسیر پیست اسکی که با ذوب شدن تدریجی برف و کاهش ضخامت و حجم زمستانی برف خود را نشان داده و مخاطرات احتمالی آن، تصمیم به تعطیلی پیست گرفته شد.

وی افزود: شهرستان فریدونشهر قطب اسکی استان اصفهان محسوب می شود و بر اساس نظر کارشناسان فدراسیون اسکی در صورت تسطیح پیست اسکی آن ضمن توسعه این رشته نوپا در سطح استان تا پایان اردیبهشت ماه توان میزبانی مسابقات کشوری و بین الملی را نیز دارد.
اصلانی اضافه کرد: در سال جاری به دلیل تبلیغات، ارائه خدمات بهتر و افزایش تعداد مربیان و اسکی بازان، شاهد استقبال بی نظیر اسکی بازان و دوستداران طبیعت برفی در این منطقه بودیم.
رییس هیات اسکی فریدونشهر اظهار کرد: در روزهای تعطیل تعداد بازدیدکنندگان به 20 هزار نفر می رسید و در دیگر روزها بین دو تا سه هزار نفر به این دهکده ورزشی زمستانی مراجعه می کردند.
وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این مکان تا 170 سانتی متر می رسد، تصریح کرد: از پاییز تا اواخر فروردین ماه امکان استفاده از این پیست وجود دارد.
رییس هیات اسکی فریدونشهر همچنین از بازسازی و تجهیز سالن و تسطیح پیست اسکی در حد توان و تامین اعتبارات در سال جاری خبر داد.
این پیست اسکی در گردنه روستای چقیورت در پنج کیلومتری مرکز شهرستان فریدونشهر واقع است. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.