رئیس فدراسیون تنیس کشورمان گفت: شان تیم ملی تنیس کشورمان حضور در دسته 3 آسیا و اقیانوسیه نیست.

مجید شایسته با تشریح برنامه های این رشته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت : با توجه به اینکه برگزاری رقابت های تنیس دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه ظرف چند هفته آینده به میزبانی میانمار برگزار می شود و به درخواست سرمربی تیم شرایط اعزام تنیسورها به رقابت های فیوچرز قطر مهیا شد.

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر این رقابت ها به میزبانی قطر در حال پیگیری است که خوشبختانه با صحبت های انجام شده با سرمربی تیم ملی وی از عملکرد ملی پوشان و مسابقات رضایت کامل داشت، اینکه ملی پوشان در این مسابقات ضمن انجام مسابقات با بازیکنان خارجی نیز تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می کنند اتفاق خوبی است و قرار است پس از پایان این رقابت ها آنها با بازگشت به ایران راهی میانمار محل برگزاری رقابت های دیویس کاپ شوند.

وی افزود: امیدوارم ملی پوشان کشورمان نتایج خوبی در این دوره از رقابت ها بدست آورند، شأن تنیس ما حضور در دسته 3 آسیا و اقیانوسیه نیست، با توجه به اینکه تنیس رشته ای انفرادی است به همین دلیل برای حضور در رقابت های مختلف می بایست هزینه های زیادی را صرف کنند و همین امر باعث می شود تا برخی از آنها شانس کمتری برای حضور در مسابقات مختلف را داشته باشند.

شایسته تصریح کرد: جزایر پاسیفیک یکی از حریفان کشورمان در مسابقات دیویس کاپ است که بازیکنانش در کشور آمریکا حضور دارند و در مسابقات مختلف حضور پیدا می کنند اما متاسفانه ما در این دوره از مسابقات موفق نشدیم که از حضور تنیسورهای ایرانی خارج از کشور استفاده کنیم اما در آینده به دنبال این هستیم تا از دوره های آینده از این پتانسیل به خوبی بهره ببریم.

وی یاد آور شد: امیدوارم که ملی پوشان کشورمان با حضور قدرتمند در این دوره از رقابت ها به حق خود برسند و با انجام بازی های قابل قبول بتوانند جواز حضور در دسته 2 آسیا و اقیانوسیه را بدست آورند.

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان در خصوص عملکرد صبا نجفی نیز گفت: چندی پیش با اعلام رنکینگ فدراسیون تنیس آسیا صبا نجفی از کشورمان موفق شد جایگاه نخست جدول رده بندی را به نام خود ثبت کند که افتخار بزرگی برای جامعه تنیس است و من در اینجا از خانواده وی برای کسب این افتخار بزرگ و حمایت های بی دریغ تشکر می کنم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار