سرپرست استقلال گفت:من باید بگویم به هواداران آیا امیر قلعه نوعی را قبول داریم یا نه ما تا اینجا که در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفتیم اگر قبولش داریم باید به تصمیماتش احترام بگذاریم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: فرهاد مجیدی یک بازیکن بزرگ و دوست داشتنی که تمام تیم ها آرزو دارند یکی مثل فرهاد را داشته باشند.

من یک مصاحبه از مجتبی جباری خواندم ناراحت از این بود که چرا فقط یک بازیکن تشویق می شود این موضوع تاثیر منفی روی دیگر بازیکنان خواهد گذاشت، اگر واقعاً استقلالی هستیم باید فقط استقلال تشویق شود.

وی خاطر نشان کرد: بعضی ها برای فرهاد مجیدی حاشیه سازی می کنند. من مطمئن هستم خود امیر هم دوست ندارد برای استقلال حاشیه درست شود. فرهاد مصدومیت داشت و یک جلسه بیشتر با تیم تمرین کرد و آماده برای این بازی نبود.

وی در مورد زد و خورد قلعه نوعی با چند هوادار در آخر بازی خاطرنشان کرد: من با آخرین لحظه با قلعه نوعی بودم و درگیری ندیدم .

ماجدی در مورد پرتاب ترقه  در بازی با الهلال گفت: من نمی دانم این از سمت ایرانی بود یا عربستانی اما شدیداً این موضوع را خوب نمی دانم باید هواداران بدانند با زور نمی توان پیروز شد./آق

برچسب ها: خوبی ، باید ، برای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار