سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه زمان تعیین شده توسط سازمان لیگ برای فینال جام حذفی به صورتی است که آنها نمی خواهند پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال جریاناتی در فوتبال ما حاکم است که نمی خواهند پرسپولیس به موفقیت برسد.

شیرینی در ادامه اظهار داشت: مگر تیم ما و ملوان انزلی در کورس قهرمانی قرار دارند که چهار روز قبل از بازی حذفی باید با هم بازی کنند.

سازمان لیگ می توانست در این 21 روز تعطیلی بازی بین تیم ما و ملوان انزلی را قرار می داد. آنها به ضرر پرسپولیس برنامه ریزی بازی های لیگ را انجام دادند.

وی بیان داشت: سازمان لیگ برنامه ای تنظیم کرده تا اشتباهات برخی از تیم ها را از این طریق جبران کند.

شیرینی عنوان کرد: تیم پرسپولیس هواداران بیشتری نسبت به دیگر تیم ها دارد. اقدام سازمان لیگ منطقی نیست که پیشنهادهای تیم پرسپولیس را نادیده می گیرد.

وی درباره اعتراض به زمان بازی فینال جام حذفی گفت: اگر ما اعتراضی هم نسبت به زمان بازی کنیم به طور حتم سازمان لیگ تغییری در آن ایجاد نخواهد کرد.

سرپرست پرسپولیس بیان کرد: ما نسبت به زمان بازی با ملوان بندرانزلی اعتراض داریم چرا که سازمان لیگ عدالت را در این زمینه رعایت نکرده است.

وی درباره احتمال قرعه کشی مکان برگزاری فینال جام حذفی گفت: مکان فینال جام حذفی نباید از طریق قرعه کشی تعیین شود و باید در یک زمین بی طرف این بازی انجام گیرد. به هر حال اگر این امر صورت بگیرد بهتر است که سازمان لیگ این بازی را در فولادشهر برگزار کند.

گفتنی است: دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان در مرحله فینال جام حذفی در روز 14 اردیبهشت برگزار خواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
شیرینی دست بر دار از کارا که جز ضرر چیز دیگه ای برا فوتبال نداره
آخرین اخبار