فرمانده پليس راه آذربايجان شرقي از کاهش 31 درصدي تصادفات منجر به فوت در سال 91 در اين استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سرهنگ " حسن فرجي" با اعلام خبر فوق گفت: ما در سال 91 شاهد کاهش 31 درصدي تصادفات فوتي در استان بوده ايم که اين در حالي است که آمار تصادفات در کل نسبت به سال قبل از آن 10 درصد افزايش يافته است.

وي در ادامه افزود: در سال 90 آمار تصادفات به وقوع پيوسته 7077 فقره بود که اين آمار در سال 91 به 7811 فقره افزايش يافته است اما با اين وجود آمار تصادفات فوتي کاهش يافته است.

اين مقام انتظامي بيان کرد: همچنين ما در همين سال شاهد کاهش 25 درصدي آمار تعداد نفرات کشته شده در صحنه بوديم که بسيار اميدوار کننده است اما با اين وجود تعداد مجروحان فوت شده 64 درصد افزايش را نشان مي دهد.

فرمانده پليس راه آذربايجان شرقي با بيان اينکه فوت حتي يک شهروند در تصادفات جاده اي هم گران است گفت: جان و مال مردم براي ما ارزش زيادي دارد و اين پليس با تمام توان و همتي مضاعف سعي در کاهش آمار تصادفات را دارد اما اين مهم جزء با همکاري همه جانبه ساير سازمان ها و مردم و رعايت و احترام به قانون توسط آحاد مردم حاصل نمي شود.

سرهنگ فرجي با بيان اينکه تعداد تصادفات جرحي به وقوع پيوسته 62 درصد افزايش يافته است گفت: در ايت تصادفات جرحي تعداد افراد مجروح شده 65 درصد افزايش يافته است و همچنين تعداد تصادفات خسارتي 11 درصد کاهش را نشان مي دهد./ع

برچسب ها: کاهش ، تصادفات ، فوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.