اصلی ترین عاملی که موجب شده بدنه این گوشی تا این اندازه بزرگ باشد، مانیتور آن است. مانیتور Optimus L9 از اندازه 4.7 اینچی بهره برده و می تواند تصاویر را با رزولوشن 540 در 960 پیکسل به نمایش بگذارد که این به معنای تراکم 234 پیکسل در هر اینچ مربع در این مانتیور است.

 به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران،اولین نکته ای که هر بیننده در نگاه به Optimus L9 توجهش به آن جلب می شود، ظرافت در طراحی آن است. ضخامت این گوشی تنها 9.1 میلی متر می باشد که با این حساب می توان این مدل را در سری گوشی های Slim جای داد. طول و عرض این مدل هم 131 میلی متر و 68 میلی متر می باشند. وزن این گوشی هم 125 گرم است. LG این گوشی را تنها در رنگ سفید به بازار عرضه کرده است که شاید چندان خوشایند آقایان نباشد! بدنه تمام سفید با اجزای نقره ای در گوشه های آن طرحی ساده ولی در عین حال شکیل را پیش چشم بیننده آورده است.

در سمت راست بدنه این گوشی تنها دکمه پاور که برای قفل کردن عملکرد صفحه نمایش نیز کاربرد دارد دیده می شود. این دکمه به صورت هم رنگ بدنه طراحی شده که این امر موجب تجانس خوبی بین این دکمه با کل گوشی شده است. البته این مورد در سمت چپ بدنه هم رعایت شده و دکمه های کم و زیاد کردن صدا هم به رنگ سفید در این قسمت جای گرفته اند. در قسمت بالای گوشی علاوه بر جک 3.5 میلی متری هدفون، میکروفون دوم گوشی هم که برای حذف نویز محیط از صدا کاربرد دارد دیده می شود. در قسمت پایین هم میکروفون اصلی در کنار پورت micro USB که برای شارژ و انتقال داده ها با کابل به گوشی کاربرد دارد قرار داده شده است.

با توجه به این پوشش پشتی این گوشی از جای خود خارج می شود، امکان تعویض باتری در این مدل توسط کاربر وجود دارد. همچنین اسلات کارت حافظه و سیم کارت هم در زیر این پوشش جای گرفته اند. متاسفانه اسلات کارت حافظه این گوشی از نوع Hot Swap نیست. نکته جالب دیگر در این قسمت وجود آنتن NFC درست در قسمت پشت پوشش باتری گوشی است.

مانیتور:
اصلی ترین عاملی که موجب شده بدنه این گوشی تا این اندازه بزرگ باشد، مانیتور آن است. مانیتور Optimus L9 از اندازه 4.7 اینچی بهره برده و می تواند تصاویر را با رزولوشن 540 در 960 پیکسل به نمایش بگذارد که این به معنای تراکم 234 پیکسل در هر اینچ مربع در این مانتیور است. این مانیتور از تفکیک رنگی 16 میلیون عددی هم بهره می برد و به طول کلی کیفیت قابل قبولی دارد ولی کنتراست آن می توانست بهتر باشد. تکنولوژی لمسی این مانیتور از نوع خازنی یا Capacitive است که قابلیت Multi Touch را هم برای گوشی به ارمغان آورده است. در زیر مانیتور دو دکمه لمسی – خازنی و یک دکمه عادی قرار داده شده است.
دوربین:
LG
این گوشی را به دو دوربین مجهز نموده است. دوربین اول در بالای مانیتور تعبیه شده و برای تماس های تصویری کاربرد دارد. این دوربین از کیفیت VGA بهره می برد. دوربین دوم و اصلی این گوشی در قسمت پشت آن قرار داشته و از کیفیت 5 مگاپیکسل برخوردار است. این دوربین می تواند عکس هایی با رزولوشن 2592 در 1944 پیکسل را برای شما به ارمغان بیاورد. دوربین اصلی این گوشی از قابلیت هایی چون تشخیص صورت و فوکوس لمسی هم برخوردار است. فیلم برداری این دوربین نیز با کیفت HD صورت می پذیرد. متاسفانه برای این دوربین دکمه اختصاصی شاتر در L9 در نظر گرفته نشده است.
حافظه:
این گوشی از 4 گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت حافظه رم برخوردار است. امکان افزایش این میزان حافظه تا 32 گیگابایت دیگر هم توسط اسلات کارت حافظه microSD در این مدل فراهم شده است.
ارتباطات:
این گوشی برای برقراری ارتباطات بی سیم به WiFi با پشتیبانی از استانداردهای 802,11b/g/n و بلوتوث نسخه 3.0 با قابلیت A2DP مجهز شده است. علاوه بر این Optimus L9 به NFC و GPS هم مجهز شده است.
نرم افزار:
سیستم عالم این گوشی آندرویید نسخه 4.0.4 می باشد. در این گوشی امکان مشاهده اسناد آفیس فراهم شده است. امکان ویرایش عکس ها از دیگر قابلیت های نرم افزاری این مدل می باشد. پردازنده دو هسته ای A9 در این گوشی در کنار یک گیگابایت حافظه رم موجب شده که سرعت رابط کاربری آن در حد قابل قبولی باشد.
باتری:
باتری این گوشی از ظرفیت 2150 mAh بهره برده و می تواند این گوشی را تا 11 ساعت در حالت مکالمه مداوم و 5 ساعت در حالت پخش ویدئو یا مرور صفحات وب روشن نگاه دارد.

مزایا

طراحی جالب

جک هدفون آن 3.5 میلی متری

مانیتور بزرگ

سیستم حذف نویز از صدا

دوربین 5 مگاپیکسلی

4 گیگابایت حافظه داخلی

WiFi، بلوتوث، GPS و NFC

به اسلات کارت حافظه مجهز

برچسب ها: بازار ، موبایل ، قیمت ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار