رئیس هیأت والیبال خوزستان اظهارداشت: آینده خوبی را برای والیبال استان پیش بینی کرده ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پارسافر گفت: با ساماندهی امور و برنامه‌ریزی مدون همراه با نیازسنجی دقیق،باید نیاز والیبال استان را در مورد تامین نیروی انسانی با نشاط، کارآمد و سالم تامین کنیم.

وی افزود: در شروع سال جدید و در راستای تحقق اهداف هیأت والیبال استان و نیز به منظور اجرای تقویم ورزشی فدراسیون و بهره گیری از فرصت های بدست آمده طی احکامی جداگانه اعضاء کادر فنی و اجرایی تیم های نوجوانان ، جوانان و امیدهای استان مشخص شدند.

رئیس هیأت والیبال خوزستان با بیان اینکه تلاش و موفقیت در استان بدون حضور پر رنگ در مسابقات کشوری و مهمتر از آن شرکت در میادین برون مرزی حلاوت چندانی ندارد،بیان داشت: در این راستا باید تعامل و رابطه صمیمانه ای میان هیئت‌های ورزشی شهرستانها و همه پیشکسوتان و دلسوزان به والیبال با هیأت استان شکل گیرد و نگاه و توجه مسئولان استان به ورزش والیبال و توانمندی‌ها و استعدادهای موجود بیش از پیش جلب شود.

پارسافر برنامه‌ریزی و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران والیبالیست در سنین مختلف و پرکردن صحیح و اصولی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: همه همکاران در هیأت های والیبال باید با توجه به قوانین و امکانات موجود به این امر توجه خاصی داشته و با برنامه‌ریزی بهتر و کار و تلاش بیشتر در راستای اعتلای ورزش والیبال استان قدم بر دارند.

وی در رابطه با آینده والیبال استان و لزوم استفاده از توانمندی موجود گفت : با توجه به اینکه والیبال خوزستان چند سال از سطح اول ایران دور بود و مردم تشنه حضور خوزستانیها در لیگ های مختلف و علی الخصوص لیگ برتر بودند تصمیم گرفتیم تا در این رشته بطور جدی برنامه ریزی کنیم.

رئیس هیأت والیبال استان در پایان با اشاره به نامگذاری سال 1392 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تاکید کرد: امیدوارم با تلاش و تکاپوی بیشتر بتوانیم موفقیت های بیشتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

*درخشش خیره کننده کشتی گیران خوزستانی در روز اول مسابقات کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی نوجوانان

رقابتهای مرحله اول کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی نوجوانان در 5 وزن اول با درخشش خیره کننده نوجوانان خوزستانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران به پایان رسید.

افتخارآفرینان نوجوان خوزستانی توانستند با کسب 3 نشان طلا ، یک نقره و 5 برنز اقتدار کشتی خوزستان را یکبار دیگر در این رده سنی نشان دهند.

یادآور می شود مسابقات 5 وزن دوم روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

اسامی مدال آوران خوزستانی به شرح زیر می باشد:

42 کیلوگرم: بهنام عبدولی(طلا) پویا ناصرپور(برنز).
46 کیلوگرم: محمدسلطانی منفرد(طلا)رضا کبیری(برنز).
50 کیلوگرم: احسان محمدی(برنز) امین قلاوند(پنجم).
54 کیلوگرم: کرامت عبدولی(برنز).
58 کیلوگرم: علیرضا عبدولی(طلا)حامد ولی پور(نقره)داریوش پاپی احمدی(برنز).

*برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در گتوند

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه 23 فروردین‌ماه در گتوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان،این همایش رأس ساعت 7:30 از محل پارک گلستان به طرف آرامگاه قیصر امین‌‌پور انجام می شود.
بر اساس این گزارش، این نخستین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سال 92 در کشور است و به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
در پایان این همایش به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.

*برگزاری همایش هم اندیشی هیأتهای ورزشهای همگانی استان

همایش هم اندیشی روسا،نایب رئیسان و دبیران هیأتهای ورزشهای همگانی خوزستان و روسای 9 کمیته فعال ورزشهای همگانی روز پنج شنبه 22 فروردین ماه در محل مجموعه ورزشی قدس اهواز بر گزار می شود.

این همایش رأس ساعت 9:30 با حضور مجدآرا رئیس و صالح نیا رئیس انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک فدراسیون ورزشهای همگانی انجام می شود.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این همایش هم اندیشی، بحث و تبادل نظر در خصوص تقویم ورزشی سال 92 می باشد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار