شهردار تهران گفت: پیشرفت و توسعه چنانچه نتواند با عدالت همراه شود چالش‌ها را شدت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران قالیباف امروز در نشست مشترک دایره اجرایی، شورا و مجمع عمومی (کنگره uclg-mewa) با اشاره به اینکه این نشست می‌تواند به کسب دستاوردهای سازنده منجر شود ، اظهار داشت: از اینکه شهرداران محترم پذیرش تهران را برای این رویداد مهم بین المللی پذیرفتند، تقدیر می کنم.
وی با بیان اینکه منطقه ما خواستگاه تمدن‌های بشری و ادیان الهی است عنوان کرد: منطقه ما نه تنها دارای منابع انرژی است بلکه موتور محرکی برای پیشرفت جهان محسوب می‌شود.
قالیباف با بیان اینکه گذشته جهان در این منطقه شکل گرفته است گفت: گستره این uclg-mewa تاثیر بسزایی در آینده دارد که در واقع پویایی این تاثیر گذاری بر پایه عدالت و پیشرفت است.
شهردار تهران اظهار داشت: رسیدگی به موضوعات رشد اقتصادی آگاهی شهروندان، تحقق حیات طیبه برای شهروندان از جمله وظایفی است که میان مردم و دولت‌ها که آنها را با تلاش روبرو می‌کند.
قالیباف بیان کرد: کنگره uclg برای تبادل نظر و استفاده از تجربیات تهران در سطح مجمع بین المللی است.
وی با اشاره به اینکه ما این همکاری‌ها را تشویق می‌کنیم اظهار داشت: وجود عوامل ناخواسته نظیر رژیم صهیونیستی مانع پیشرفت و توسعه کشورها است.
شهردار تهران با تاکید بر اینکه در جهان جدید پیشرفت‌ها به تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد اظهار داشت: پیشرفت و توسعه چنانچه نتواند با عدالت همراه باشد چالش‌ها را شدت می‌بخشد./ف
برچسب ها: پیشرفت ، عدالت ، چالش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار