
مدیر عامل شركت توزيع برق مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از راه اندازي بخش رويت اطلاعات مشتركين در پرتال اين شركت خبرداد و گفت:با راه اندازي بخش رويت اطلاعات مشترکين در پرتال شرکت توزيع نيروي برق استان مازندران هر مشترک مي تواند از طريق اينترنت وارد اين قسمت شده و از امکانات آن شامل رويت کليه اطلاعات اشتراک خود (آخرين وضعيت بدهي،فروش، وصول،اطلاعات کنتور و ... )،درخواست انشعاب ، تغير آدرس،تغيير مشخصات ،تسويه حساب ، صدور هزينه ،اعلام کارکرد،پرداخت اينترنتي و پيگيري تقاضا استفاده کند.
جعفری به ارتقا سيستم جامع خدمات مشترکين شركت توزيع برق مازندران اشاره کردو افزود: اين امر در راستاي ارائه خدمات بهتر به مشترکان صنعت برق و نيز تهيه سريعتر و دقيقتر آمارها و اطلاعات مورد درخواست سازمانهاي مرتبط صورت پذيرفته است .
مدیر عامل شركت توزيع برق مازندران همچنين از راه اندازي مقدماتي دفاتر پيشخوان دولت در اين شركت خبر داد و تصریح کرد:با برقراري بستر مناسب در سيستم جامع خدمات مشترکان اين امکان فراهم شده است تا متقاضيان و مشترکان به روش الکترونيک همه تقاضاي خود را به صورت الکترونيکي در دفاتر پيشخوان ارائه و بصورت الکترونيکي پاسخ را دريافت کنند .
جعفری سامانه تلفني (1521) را يكي از راههاي موثر براي پرداخت هاي غيرحضوري دانست و گفت:همچنین هر مشترک مي تواند با ارسال پيام کوتاه به اين سامانه (شماره 10009121) اطلاعاتي مورد نظر خود را مانند بدهي،آخرين تاريخ قرائت، تعرفه و ... دريافت نمايد./ع