مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم فاطمیون از تشییع شهدای گمنام خراسان‌رضوی در با شرکت منسجم هیئت های مذهبی در روز شهادت حضرت زهرا ) س) در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،حجت‌الاسلام سعید آخوندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجتماع عظیم فاطمی برای سومین سال خود در مشهد با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم عزادار در تمام اقشار صبح روز شهادت، یکشنبه 25 فروردین ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجتماع هشت صبح روز شهادت در عرصه میدان شهدا همراه با عزاداری به سمت حرم مطهر رضوی برای عرض تسلیت به این امام همام حرکت می‌کنند.

آخوندی با بیان اینکه در ادامه مسیر طلاب و روحانیون مدرسه علمیه نواب به  اجتماع عزاداران می‌پیوندند، خاطرنشان کرد: علما، طلاب و روحانیون جلودار جمعیت به همراه اجتماع عظیم عزاداران به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کرده و در صحن انقلاب ادامه مراسم را برگزار می‌کنند.

وی یادآور شد: در صحن انقلاب مراسم سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام خراسان‌رضوی را به عنوان بخش مهم و پایانی مراسم در نظر گرفته‌ایم.

مسئول اجرائی ستاد مردمی اجتماع عظیم فاطمیون گفت: تعداد شهدا هنوز مشخص نبوده و این شهدا در مشهد تشییع شده و در شهرستان‌های استان تدفین می‌شوند./ع

 

برچسب ها: تشیع ، پیکر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.