در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری از طرح‌های زودبازده و مفید در راستای تولید ملی حمایت‌های لازم را به عمل آوریم.

به گزاش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن ملک‌حسینی درخصوص توزیع جوجه نیمچه در ایام نوروز اظهار داشت: پنجمین مرحله توزیع جوجه نیمچه بومی محلی در نوروز 1392 به تعداد 7 هزار قطعه بین مردم شهرستان‌های علی‌آباد کتول، آق‌قلا، بندرترکمن، کردکوی و بهشهر انجام شد.

وی افزود:‌ در راستای «اقتصاد مقاومتی» 700 کیلو بچه ماهی در ایام نوروز خریداری شده و در شهرهای آق‌قلا، آزادشهر و رامیان توزیع شده است.

ملک‌حسینی تصریح کرد: در راستای طرح «اقتصاد مقاومتی» و اجرای منویات مقام معظم رهبری، سازمان بسیج سازندگی استان گلستان در بخش فعالیت پرورش و توزیع انواع ماهی گرمابی فعالیت‌هایی در عید نوروز داشته است.

وی گفت: 700 کیلوگرم ماهی گرمابی شامل چهار نوع ماهی کپور، فیتوفاگ، آمور و بیگ هد در ایام نوروز 1392 خریداری شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان گلستان اذعان داشت: این تعداد بچه ماهی در استخرهای شهرستان‌های آق‌قلا، آزادشهر و رامیان توزیع شده و پس از بهره‌برداری در اختیار مردم عزیز استان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص توزیع جوجه نیمچه در ایام نوروز خاطرنشان کرد: پنجمین مرحله توزیع جوجه نیمچه بومی محلی در نوروز 1392 به تعداد 7 هزار قطعه بین مردم شهرستان‌های استان انجام شد.

ملک‌حسینی اشاره کرد: امسال با توجه به شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» بر آن هستیم که در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری از طرح‌های زودبازده و مفید در راستای تولید ملی حمایت‌های لازم را به عمل آوریم./ج1

برچسب ها: گرگان ، پرورش ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.