مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت تیم عملیاتی امداد و نجات از این استان به مناطق زلزله زده کاکی در استان بوشهر اعزام شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مسعود مثنوی افزود: این تیم ها شامل پنج تیم امداد و نجات‌، یک تیم ارتباطات سیار و یک تیم آن ست(سگ‌های جستجو‌گر) هستند.

وی اظهار کرد: در مجموع 53 امدادگر و راننده و 13 خودروی امدادی و باری از سوی هلال احمر این استان به مناطق زلزله زده استان بوشهر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تا‌کنون 750 چادر اسکان‌، 1050 موکت‌، 5000 باتری آب معدنی‌، 40 کارتن بسته مواد غذایی‌، 50 کلمن دو قلوی آب‌، 100 ست ظروف‌، 350 تخته پتو، 50 چراغ والور، 400 کنسرو لوبیا و 400 پودر رختشویی برای زلزله زدگان ارسال شد.

مثنوی افزود: پس از ارزیابی‌های انجام شده اسکان اضطراری سه روستای استان بوشهر شامل ‌اسلام‌آباد، درویشی و کردلان به استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده که در این روستاها مستقر شدیم و در حال برپا کردن چادر‌های اسکان هستیم.

وی ادامه داد: در صورت اعلام نیاز به نیروی بیشتر از سوی ستاد مدیریت بحران مستقر در منطقه زلزله زده استان بوشهر برای اعزام آمادگی کامل داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ساعات اولیه وقوع زلزله بلا فاصله پس از اعلام شروع به اعزام نیرو کردیم و دو گروه ارتباطات سیار و سگ‌های جستجوگر از سوی این استان در منطقه زلزله‌زده استان بوشهر مستقر شدند.

 زلزله 6.1 ریشتری بوشهر روز گذشته در ساعت 16:22:49 در منطقه کاکی از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر رخ داد که طی آن تاکنون 37 تن کشته و 850 تن مجروح شده‌اند.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: امداد ، بوشهر ، زلزله زده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.