اعضای هیئت مدیره تیم استقلال، با شرایطی خاص این تیم را همراهی می کنند، عنوان شده است که اعضای این تیم با اوضاعی خاص از لحاظ مالی این تیم را همراهی می کنند که بازیکنان از آن رضایت ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شرایط برای اعضای تیم استقلال به گونه ای است که وضعیت این تیم را زیر سئوال می برد زیرا برخی بازیکنان این تیم تا بحال پولی را دریافت نکردند و این در حالی است که اعضای هیئت مدیره اعلام کردند که نمی توانند در خصوص شرایط مالی به این تیم یاری برسانند و بازیکنان در این خصوص معترض هستند و اعلام کردند که با این وضعیت هیئت مدیره ای نباید برای استقلال در کار باشد، زیرا سودی برای این تیم ندارد.

گفتنی است، هیئت مدیره استقلال، با شرایطی خاص روبرو شده است که بحث بازی با الهلال برای این تیم تغییراتی را به همراه داشت.

شایان ذکر است، هیئت مدیره استقلال بدلیل شرایط خاصی که استقلال در عربستان داشت به دیدار اعضای این تیم رفتند و خواستار این شدند که اوضاع برای این تیم تغییر کند، اعلام شده است که اعضای هیئت مدیره در این خصوص با شرایطی خاص روبرو شدند و حتی مدعی شدند که می توانند در خصوص بخشی از مشکلات مالی آبی ها را همراهی کنند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و این موضوع به آن دلیل است که اوضاع برای این تیم کاملا متفاوت پیش می رود و شرایط به گونه ای است که اعضای هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که می توانند در این خصوص آبی ها را همراهی کنند.

اعلام شده است که اعضای هیئت مدیره استقلال مدعی شدند که می توانند، بخشی از مطالبات آبی ها را از طریق کمک اطرافیان و مسئولان متقبل شوند.

طبق شنیده ها قرار است 20 درصد از مبلغ مورد نظر آبی ها پرداخت شود و بازیکنانی که تا بحال پولی دریافت نکردند و از نیم فصل دوم به عضویت استقلال درآمدند، در اولویت قرار دارند.

اعلام شده است که این مبلغ قرار است تا پایان فصل پرداخت شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.