سرمربي تيم ملي واليبال زير 23 سال گفت: هنوز ترکيب تيم ملي واليبال زير 23 سال به طور دقيق و کامل مشخص نشده و به تعبيري بايد گفت درب تيم ملي بسته نشده است و همچنان درحال تست گيري هستيم.

پيمان اکبري سرمربي تيم ملي واليبال زير 23 سال کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنوز ترکيب تيم ملي واليبال زير 23 سال به طور دقيق و کامل مشخص نشده و به تعبيري بايد گفت درب تيم ملي بسته نشده است و همچنان درحال تست گيري هستيم.

وي تصريح کرد: در برخي موارد شاهد بوديم مسئولان هيئت هاي واليبال استانهاي مختلف کشور برخي بازيکنان آماده و مستعد را که توانسته اند در مسابقات رده سني اميدها و يا دسته يک ليگ موفق ظاهر شوند به ما معرفي کرده و ما در طول اردوهاي تمريني از آنها تست گيري مي کنيم.

وي در خصوص نحوه تمرينات آماده سازي اظهار داشت: ما به طور معمول براساس برنامه ريزي انجام شده پيش از تيم ملي بزرگسالان برنامه تمريني خود را انجام مي دهيم. طي جلساتي که با همکارانم در کادر فني تيم ملي(رضا ابراهيمي و رحمان محمدي راد) مي گذاريم در خصوص نحوه انجام تمرينات در جلسات تمريني بحث و تبادل نظر مي کنيم تا با هماهنگي بالا و بهتري تمرينات را انجام دهيم.

سرمربي تيم ملي واليبال زير 23 سال کشورمان در خصوص يکسان بودن مطالب و موضوعات تمريني تيم هاي ملي بزرگسالان و اميدها اظهار داشت: نوع برنامه هاي تمريني جز به جز شبيه به هم نيست ولي از نظر مسائل کلي با تيم ملي بزرگسالان و ولاسکو هماهنگ هستيم و در اين مورد هيچ مشکلي نداريم.

اکبري خاطرنشان کرد: هماهنگي 2 تيم در مسائل فني و تمريني تا حد زيادي که برخي بازيکنان تيم بزرگسالان که بنا به نظر ولاسکو در تمرينات ما حاضر مي شوند هيچ گونه مشکلي از نظر هماهنگي با ما ندارند.

وي گفت: در حال حاضر فقط تمرينات آماده سازي را انجام مي دهيم. با توجه به آنکه زمان برگزاري مسابقات کشورهاي اسلامي به تعويق افتاده است، ما بايد تا اعلام زمان جديد اين رقابت ها و همچنين مسابقات جهاني زير 23 سال در حداقل 2 تورنمنت بين المللي سطح بالا شرکت کينم چون درغير اين صورت ملي پوشان انگيزه خود را براي ادامه کار به طور قدرتمند و سطح بالا از دست مي دهند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار