سرمربی‌ تیم فوتسال‌ شهرداری تبریز گفت: در حال حاضر تمرکز باشگاه بر تیم فوتبالی‌ است که موفق شده به لیگ برتر فوتبال کشورمان راه یابد.

اسماعیل تقی‌پور سرمربی‌ تیم فوتسال‌ شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: وضعیت تیم فوتسال‌ باشگاه شهرداری تبریز مشخص نیست هنوز خبری مبنی بر اینکه این باشگاه در لیگ برتر فوتسال‌ تیم داری می‌کند یا نه، به دست من نرسیده زیرا مسئولان توجه خود را به تیم فوتبال این باشگاه معطوف کرده اند‌.‌

وی افزود: باشگاه شهرداری تبریز به تیم فوتبال که موفق شده به لیگ برتر فوتبال راه یابد، اهمیت ویژه‌ای می دهد و سعی دارد تمام امکانات خود را به کار گیرد تا این فوتبال به دور از حواشی و مشکلات حضور قدرتمندی در لیگ داشته باشد.

تقی‌پور در ادامه بیان داشت: به دلیل جریانات گفته شده صحبتی مبنی بر ماندنم‌ در کادر فنی تیم به میان نیامده و وضعیتم‌ مشخص نیست در صورتیکه باشگاه خواهان تیم داری در لیگ فوتسال‌ باشد در مورد مربیگری تصمیم گیری می کنم.

در حال حاضر پیشنهاد مربیگری از هیچ تیمی دریافت نکرده ام اما تا آغاز لیگ برتر فرصت زیادی باقی مانده و تا آن روز در مورد فعالیتم‌ تصمیم‌گیری می کنم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار