اعضای تیم استقلال، با شرایطی خاص روبرو شدند و حتی اعلام شده است که مسئولان قصد دارند اوضاعی را فراهم کنند که این تیم بتواند با حضور تماشاگرانش بازی با گهر را برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال با شرایطی خاص روبرو شدند و عنوان شده است که اعضای این تیم، قصد دارند با اوضاعی مناسب برای بازی های لیگ آماده شوند.

از طرفی اعلام شده است که مسئولان مدعی شدند که کمیته انضباطی باید در خصوص برگزاری بازی با حضور تماشاگران اظهار نظر کند و رأی کمیته انضباطی است که در این خصوص شرایط را تعیین می کند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال، در نظر دارند که بازی را با حضور تماشاگر برگزار کنند و این در حالی است که مسئولان در سازمان لیگ بحثی در این خصوص ندارند و عنوان شده است که مسئولان در حال بررسی شرایط هستند تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

از طرفی اعلام شده است که مسئولان تیم تراکتورسازی پس از شنیدن این خبر،‌ مدعی شدند که اعتراض خود را ارائه می کنند زیرا آنها مدعی هستند که شرایط به گونه ای است که آبی ها باید یک جلسه محرومیت را پشت سر بگذارند و این موضوع در حالی باید اتفاق بیفتد که استقلال در بازی با تراکتورسازی با محرومیت روبرو شده است و اعضای این تیم خواستار محرومیت استقلال هستند و عنوان کردند که مسئولان باید شرایط خاصی را در نظر بگیرند که تیم های حریف نیز متضرر نشوند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار