با اینکه اعضای تیم ملی همچنان برای حضور در مسابقات جام جهانی تلاش می کنند و دیدارهای مقدماتی به انجام نرسیده است، اما مخالفان کی روش همچنان از وی انتقاد می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرمربی تیم ملی مدتی را در ایران حضور نداشت و در مرخصی به سر می برد و این موضوع باعث شد که حتی مسئولان در فدراسیون اعلام کنند که این مرخصی آخر سرمربی تیم ملی بود و وی نمی تواند بار دیگر به بهانه های مختلف ایران را ترک کرده و راهی کشورش و یا دیگر کشورهای دیگر شود.

گفتنی است؛ از طرفی، انتقادهای علیه کی روش در خصوص نتیجه گیری تیم ملی و همین طور مشکلاتی که دیدارها و اردوهای تیم ملی برای تیم های باشگاهی ایجاد می کنند همچنان وجود دارد و حضور پورحیدری مدیر فنی تیم استقلال که از منتقدان سرسخت کی روش است ، باز هم در این خصوص بحثهایی را مطرح و عنوان کرده است.

شایان ذکر است ،در حالیکه تیم ملی آمادۀ انجام چند بازی حساس می شود اما برخی معتقدند که کی روش نمی تواند تیم ملی را با شرایط ایده آل همراهی کرده و اوضاع را طوری پیش ببرد که هم به نفع تیم ملی باشد و هم مسابقات لیگ و تیمهای حاضر در این دیدارها.

شایان ذکر است، مدیر فنی استقلال مدعی است که کی روش برنامه های لیگ را برهم زده است و شرایط ایجاد کرده که باشگاهها در مسابقات لیگ دچار مشکل شدند و این درحالی است که وی نتوانسته است شرایطی در تیم ملی مهیا کند که تیم ملی نتایج ایده آلی کسب کرده و با موفقیت روبرو شود و حتی بازی های زیبایی نیز از تیم ملی شاهد نیستیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
سروش
۰۹:۴۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
اگه ما نصف این حقوق و امکانات رو به یک مربی ایرانی میدادیم حال و روز تیم ملی خیلی بهتر از این روزهاش بود
آخرین اخبار