بيمه مرکزي همواره آماده پاسخ‌گويي به مردم براي رفع مشکلات بيمه‌اي آنها است.

دلخوش معاون نظارتي بيمه مرکزي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: در بحث ميزان خسارت پرداخت شده از سوي شرکتهاي بيمه به حادثه ديدگان تصادفات جاده‌اي در ايام نوروز بايد در نظر داشته باشيم به علت تفاوت شرکتهاي بيمه‌اي فعال در کشور و وجود 27 شرکت فعال در عرصه صنعت بيمه کشور شايد 100 ها شعبه و کارگزاري بيمه در کشور وجود داشته باشد.
به هر حال شرکتهاي بيمه در رابطه با بيمه شخص ثالث و بيمه بدنه کار خود را بر اساس مقررات بيمه مرکزي اقدامات لازم را انجام مي‌دهند، ضمن آنکه اکثر بيمه‌ها در تعطيلات نوروز باز بوده‌اند.
وي در پاسخ به اين سوال که مردم شکايات خود را به کجا مي‌توانند اعلام کنند گفت: در مرحله اول خود شرکتهاي بيمه داراي بخش‌ نظارتي هستند زيرا شرکتهاي بيمه کشور ما بيمه بازرگاني هستند، در کنار اين موضوع در مراکز استانها شوراي هماهنگي بيمه وجود دارد که مردم مي‌توانند شکايات خود را به اين شوراها منتقل کنند، واحدهاي نظارتي بيمه مرکزي هم مسئول جمع‌آوري شکايات مردم از عملکرد شرکتهاي بيمه در ايام نوروز آماده دريافت نظرات مردم است.
 **بيمه مرکزي آماده رفع مشکلات زلزله زدگان است
دلخوش در ادامه در رابطه با برنامه بيمه مرکزي در سال جديد براي توسعه پوشش بيمه‌هاي زلزله و آتش سوزي اظهار داشت: بخشي از اين موضوع به خود مردم برمي‌گردد اگر افراد اين باور را قبول داشته باشند که خانه و کاشانه، مغازه خود را زير پوششهاي بيمه‌اي ببرند به طور حتم خسارتهاي ناشي از حوادثي مانند زلزله براي آنها قابل تحمل‌تر خواهد بود.
وي افزود: بيمه مرکزي در رابطه با ارائه نامه بيمه‌هاي مربوط به حوادث اقدامات خوبي را تاکنون به کار بسته است ضمن آنکه بيمه مرکزي در رابطه با زلزله آذربايجان شرقي حضوري فعال براي رفع مشکلات مردم داشته است که به طور حتم در رابطه با زلزله اخير هم که امروز اتفاق افتاده وظايف خود را به طور کامل اجرا مي‌کند./ک

برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار