مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: در تبريز هواداران تراکتورسازي برگ برنده مقابل الشباب هستند.

مهدي کياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازي بسيار حساس و مهمي در تبريز مقابل الشباب داريم اما در اين ديدار هواداران تراکتورسازي برگ برنده ما خواهند بود. براي اين بازي مهم بچه ها هم قسم و يکدل شده اند تا 3 امتياز را بگيريم و به صعود اميدوار شويم اما نقش هواداران را نبايد ناديده بگيريم چراکه آنها با انگيزه و روحيه اي که به تيم مي دهند عامل موقيت ما مقابل الشباب خواهند بود.

وي افزود: الشباب با تمام قوا به تبريز آمده تا مثل بازي رفت بتواند نتيجه بگيرد اما مطمئن هستم آنها هنوز جوي مثل جو تبريز را تجربه نکرده اند و در اينجا کار بسيار سختي دارند.  الشباب در خط هافبک و حمله قوي است اما در دفاع مشکل دارند و بايد از اين نقطه ضعف آنها استفاده کنيم.

کياني در پايان گفت: تراکتورسازي اميد مردم شهر  تبريز است و همه هواداران ما دوست دارند صعود ما از اين گروه را در آسيا ببينند. کار ما براي صعود سخت شده اما هنوز هم همه چيز دست خودمان است و اگر الشباب را ببريم شرايط بسيار خوبي در جدول به دست خواهيم آورد به همين دليل تلاش مي کنيم تا در اين ديدار خانگي موفق شويم و شور و شوق را به جمع مردم تبريز برگردانيم./مح
برچسب ها: تراکتور ، الشباب ، وووووو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار