نماینده ولی فقیه در کمیته امداد با تاکید بر اینکه شعار امسال را در کمیته امداد محقق می‌کنیم، گفت: این نهاد در کمک و توانمند سازی اقشار مستضعف نقش آفرین است و بی تردید تحقق اين امر حماسه ای اقتصادی در کمیته امداد خلق می كند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حبیب‌الله عسگراولادی ظهر سه شنبه در دیدار با امام جمعه مشهد اظهار کرد: بر اساس نامگذاری سال 92 حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در کمیته امداد خلق می شود تا این امر رهبری تحقق یابد.

وی ادامه داد: سال جاری منشاء خیر و تحولی اساسی برای همه بنده های خدا است و حماسه ای اقتصادی و سیاسی با بهره گرفتن از منویات مقام معظم رهبری در این نهاد روی خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد گفت: بر اساس نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این شعار در این نهاد جاری شود.

وی عنوان کرد: کمیته امداد طی سال های اخیر توانسته است با اشراف و تسلط کامل به اوضاع معیشتی، خدمات مطلوبی را به جامعه هدف ارائه کند و در این راستا توفیقات کاملی  را بدست آورد.

وی با تاکید بر اینکه امروز نقش کیمته امداد به عنوان یک نهاد ارزشی غیرقابل انکار است، افزود: بی تردید این نهاد همانند سال های گذشته در کمک و توانمند سازی اقشار مستضعف نقش آفرین است چرا که با ایجاد روحیه خودباوری در افراد محروم می توان آنان را نسبت به کسب درآمد و خلق حماسه ای اقتصادی ترغیب کرد.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد یادآور شد: کمیته امداد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال توانمندی محرومان بوده است و امروز بیشتر اقشار مستضعف با اتکا به توانایی های خود توانسته اند به لحاظ تولید ثروت و افزایش درآمد در کشور به ایفای نقش بپردازند./ک

برچسب ها: کمیته ، امداد ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.