حملات و اتهامات راديوفردا عليه جريان اصولگرا و نيروهاي ولايتمدار از هم اكنون و در حدود ۲ و نيم ماه مانده به انتخابات رياست جمهوري آغاز شد .

به گزارش سرويس وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ در حالي كه حمايت و جانبداري راديوفردا از اصلاح‌طلبان سابقه ديرينه‌اي دارد و در آستانه انتخابات پيش رو هم اين حمايت‌ها از چندي پيش عيان‌تر شده، حملات و اتهامات راديو فردا عليه جريان اصولگرا و نيروهاي ولايتمدار هم از هم‌اكنون و در حدود ۲ و نيم ماه مانده به انتخابات رياست جمهوري آغاز شد.

بر همين اساس راديوفردا در مورد تعدد كانديداهاي اصولگرا ، تحليلي توهين‌آميز و سراسر اتهام و جوسازي نسبت به كليت جريان اصولگرايي كشور ارائه كرد و بيشتر اين افراد ثبت‌نام كرده در اردوگاه اصولگرايان را عده‌اي منفعت‌طلب معرفي نمود كه به دنبال كسب منافع ضخصي خويش هستند.

در اين گزارش راديو فردا كه بيشتر يك گزارش سفارشي و كاملا هدفمند بر اساس سياست‌هاي كاخ سفيد در آستانه انتخابات پيش رو به نظر مي‌رسيد علت تعدد افراد داوطلب براي كانديداتوري رياست جمهوري را باج گرفتن از رهبري و نيز داشتن اين پيش فرض كه « ما از احمدي‌نژاد سال ۸۴ كه در بين مردم گمنام‌تر نيستيم!» عنوان كرد .

نكته جالب ديگر اينكه راديو فردا در اين گزارش خود هم همچون گذشته سعي كرد تا جبهه پايداري و نامزد احتمالي آن را به كلي سانسور كند و شانس جريان‌هايي همچون 1+2 را بيشتر از سايرين بداند ؛ بدون آنكه نامي از جبهه پايداري ببرد .

گفتني‌است؛ راديو فردا در اين گزارش خود هم در ادامه سناريوي از پيش تعيين‌شده كاخ سفيد براي التهاب‌آفريني در آستانه انتخابات، باز هم به حوادث سال ۸۸ اشاره كرد تا به اين طريق در آستانه انتخابات بر افكار عمومي تاثير گذاشته و زمينه‌سازي‌هاي لازم براي ساير سناريوهاي سياسي اجتماعي در انتخابات فراهم شود .

منبع: راديوديروز

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار