سرمربي تيم ملي تكواندو گفت: حضور تكواندوكار خاطي اردوها، در تمرينات مشروط است.

مرتضي كريمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: مهدي خدابخشي تكواندوكار وزن سوم حاضر در اردوها در مسابقه قبلي و دوستانه با تيم ملي آذربايجان از حريفش عقب بود و با پرتاپ كلاه خود، زمين مسابقه را ترك كرد كه اين موضوع قرار است در جلسه اي بررسي شود.

سرمربي تيم ملي تکواندو گفت: حضور خدابخشي در تمرينات تيم ملي و بازي تداركاتي امروز وي مقابل تيم ملي تكواندو آذربايجان مشروط به تصميم گيري كميته فني است و اين امكان وجود دارد كه وي از اردوها اخراج شود.

وي تصريح كرد: جلسه اي عصر امروز 20 فروردين بين مسئولان فدراسيون و كادر فني تيم ملي برگزار مي شود و با توجه به اينكه مسائل اخلاقي بيش از شرايط فني براي فدراسيون تكواندو داراي اهميت است، بنابراين اين مسئله مورد اهميت مسئولان قرار گرفته است.

کريمي خاطر نشان كرد: در رقابت هاي جهاني نوجوانان در مصر بازيكن تيم ملي ميزبان، حركتي مشابه كار خدابخشي داشت كه او و مربي اش 6 ماه از حضور در مسابقات رسمي محروم شدند اما طبق قانون در صورت انجام اين عمل ناپسند، تيم هم دچار همان محروميت مي شود كه چون مصر ميزبان بود فدراسيون جهاني تكواندو مصر را محروم نكرد.

وي در خصوص ديدار دوستانه با تيم ملي آذربايجان گفت: اردونشينان را 2 تيم كرديم كه آذربايجاني ها اعلام كردند تنها يك بازي انجام مي دهند و ما هم يك بازي براي 2 تيم الف و ب برگزار كرديم و تيم بازنده به مصاف تيم آذربايجان رفت./مح

برچسب ها: تکواندو ، خاطی ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار