در آغاز فعالیت دولت نهم ظرفیت نصب شده نیروگاه های کشور 38 هزار و 100 مگاوات بوده است كه بر این اساس، مي توان گفت از سال 84 تاکنون بيش از 30 هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه های کشور اضافه شده است. تهران_معاونت برق و انرژی وزارت نیرو اعلام کرد: در سال گذشته، سه هزار و 729 مگاوات ظرفیت جدید نيروگاهی وارد مدار شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رساني وزارت نیرو (پاون)، بر اساس آخرين گزارش صنعت برق كشور، ظرفیت نصب شده نیروگاه های کشور در پایان سال گذشته به 68 هزار و 941 مگاوات رسیده است.

در سال 90 اين ظرفيت 65 هزار و 212 مگاوات بوده كه در پايان سال 91 با احداث سه هزار و 729 مگاوات نیروگاه جدید، به 68 هزار و 941 مگاوات رسيده است.

براساس این گزارش، در آغاز فعالیت دولت نهم ظرفیت نصب شده نیروگاه های کشور 38 هزار و 100 مگاوات بوده است كه بر این اساس، مي توان گفت از سال 84 تاکنون بيش از 30 هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه های کشور اضافه شده است.

در زمان حاضر جمهوری اسلامی ایران از لحاظ ظرفیت نامی نیروگاه ها، تولید برق و ظرفیت تبادل آن در رتبه نخست کشورهای منطقه قرار دارد.

برچسب ها: برق ، نیرو ، ظرفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار