مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امسال اجرای مسابقات فرهنگی و تربیتی، همایش‌ها و دوره‌های ضمن خدمت به مدیریت دانش‌آموزی استان واگذار خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا کریمیان ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی مدیریت دانش‌آموزی این استان اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی ظرفیتی مناسب برای آموزش و تربیت نسل جوان است.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی مکملی برای فعالیت‌های تربیتی در آموزش و پرورش است.

کریمیان آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان را بسیارمهم دانست و گفت: بسیاری از موارد تربیتی را دانش‌آموزان در خارج از مدرسه آموزش می‌بینند، برهمین اساس اردوهای دانش‌آموزی تحولی اثرگذار و آینده ساز برای جوانان است، چرا که وقتی دانش‎آموزی از اردوی تربیتی به محیط مدرسه باز می‎گردد خود عامل تربیت و برکت برای دیگر دانش‌آموزان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برهمین اساس لازم است تا از ظرفیت تربیتی و فرهنگی سازمان دانش‌آموزی بیش از پیش استفاده شود و در راستای تربیت دانش‌آموزان و ارتقای مهارت‌های فردی آنان گامی بلند و اثر گذار برداشته شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مدیریت دانش‌آموزی استان فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را فعالیت‌هایی اثرگذار و مفید برای دانش آموزان دانست و گفت: برهمین اساس لازم است تا برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان تا رسیدن به حد مطلوب  در سطح استان گسترش یابد.

کریمیان همچنین تقویت و همکاری با سازمان دانش آموزی را از برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی استان دانست و گفت: در سال‌ جاری، اجرای مسابقات فرهنگی و تربیتی، همایش‌ها و دوره‌های ضمن خدمت به مدیریت دانش‌آموزی استان واگذار خواهد شد.
برچسب ها: مسابقات ، فرهنگی ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.