رئيس فدراسيون جودو گفت: بعد از مذاكراتي كه با رئيس فدراسيون جهاني داشتيم مشكلات به طور كلي حل شد.

محمدعلي رستگار، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از اينكه ابهاماتي در خصوص جودوي ايران به وجود آمده بود من گفتگويي با رئيس فدراسيون جهاني نداشتم تا اينكه اين فرصت به وجود آمد و صحبت هايي در خصوص ابهامات اساسنامه فدراسيون انجام داديم كه مسائل به طور كامل حل و فصل شد.

وي، با بيان اينكه سال 92، سال پركاري براي فدراسيون جودو است در خصوص اعزام ملي پوشان به مسابقات قهرماني آسيا گفت: رقابت هاي قهرماني آسيا بانكوك تايلند در روزهاي 30 فروردين تا اول ارديبهشت ماه برگزار مي شود به همين دليل اردوي تيم ملي از پنجم فروردين ماه آغاز شد و همچنان پيگيري مي شود.

رستگار خاطرنشان كرد: مسابقات تايلند، ميدان سختي براي جودوكاران است اما انتظار داريم مردم و مسئولان شرايط خاصي را كه ملي پوشان ايران دارند و با جوان هاي كم سن و سال در مسابقات حاضر مي شوند را درك كنند، هدف اصلي ما اين است كه نسل جديدي وارد جودو شوند كه بتوان با آن ها در المپيك 2016 درخشيد.

وي ادامه داد: از آنجا كه هدف گذاري ما روي المپيك 2016 است مجبور هستيم كه از منافع كوتاه مدت چشم پوشي كنيم و به دراز مدت بينديشيم.

رستگار در باره برنامه فدراسيون جودو براي رده هاي سني جوانان و نوجوانان اظهار داشت: تيم ملي جوانان هم اكنون در اردو هستند، اردوي نوجوانان هم تا يكي دو هفته آينده تشكيل مي شود، امسال مسابقات متعددي براي رده هاي سني پايه در نظر گرفته ايم كه از مهمترين آن ها مي توان به رقابت هاي قهرماني جهان جوانان و نوجوانان و قهرماني آسياي جوانان و نوجوانان اشاره كرد.

وي اضافه كرد: بازي هاي آسيايي نيز در ماه آگوست به ميزباني چين برگزار مي شود كه در آن شركت خواهيم كرد و تمام تلاشمان اين است كه تيم هاي ملي پايه را به تمامي مسابقاتي كه برگزار مي شود اعزام كنيم، متأسفانه با شيطنتي كه برخي عوامل داخلي در سال گذشته انجام داده بودند نوجوانان و جوانان ما از حضور در مسابقات برون مرزي باز ماندند.

رستگار در پاسخ به اينكه فدراسيون جودو براي بانوان جودوكار چه برنامه اي را در نظر دارد، بيان كرد: بانوان جودوكار را نيز به هر مسابقه اي كه متناسب با شرايط آن ها باشد، اعزام خواهيم كرد، به ويژه رقابت هاي غرب آسيا و قهرماني آسياي جوانان كه سعي مي كنيم از دست ندهيم./آق
برچسب ها: رستگار ، مشکلات ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار