رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: خلق حماسه اقتصادی در سال جاری نیاز به باور دلسوزانه مدیران دارد تا بخش خصوصی را همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/حسین پیرموذن امروز در نشست هیئت نمایندگان اتاق اردبیل با بیان اینکه نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی یک امر راهبردی برای توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود، افزود: تحقق اهداف شعار امسال مستلزم ارتباط و تعامل بخش دولتی و خصوصی است چرا که ما تا زمانی که باور و اعتقاد بخش دولتی را به حضور فعالانه بخش خصوصی، شاهد نباشیم امکان توسعه فراهم نیست.

وی گفت: تا زمانی که بین این دو بخش، اراده واحد شکل نگرفته باشد توسعه و پویایی اقتصادی کشور سرابی بیش نبوده و اندیشه راهگشا را در این زمینه نظاره‌گر نخواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل همچنین افزود: نباید بنا به تاکید مقام معظم رهبری تولید ملی را به باد فراموشی بسپاریم و یا بخواهیم در این زمینه قصور و کوتاهی کنیم چرا که در سال حماسه سیاسی و اقتصادی اگر نتوانیم افق روشن برای واحدهای تولیدی و اقتصادی کشور ترسیم کنیم همچنان رکود اقتصاد و کند شدن چرخ‌های واحدهای تولیدی را نظاره‌گر خواهیم بود.

پیرموذن با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان، به دلیل کمبود نقدینگی و عدم حمایت واقعی با چالش‌های جدی مواجه هستند، گفت: افزایش رشد اقتصادی و بهره‌وری در واحدهای تولیدی بهترین راه در رسیدن به اشتغال و توسعه پایدار است که این خود نیازمند مشارکت همه جانبه است.

وی از تلاشگران عرصه تولید به عنوان سربازان خط مقدم خلق حماسه اقتصادی یاد کرد و ادامه داد: در تقویت واحدهای تولیدی و حتی تثبیت وضعیت موجود آنها، باید جهادگونه تلاش کرد تا موانع برطرف شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه اتاق اردبیل برای صیانت از بخش خصوصی فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده و امسال نیز ادامه همین روند را رصد می‌کند، افزود: قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، می‌تواند بستر لازم را برای بهبود فضای کسب و کار مهیا کند و به نشاط و پویایی این حوزه کمک واقعی داشته باشد./ب

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.