همدان/

صعود پاس همدان به اما و اگر کشید

پاس همدان با برد در برابر راهیان کرمانشاه باز هم صعودش به لیگ برتر به اما و اگر رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ دیدار دو تیم پاس همدان و راهیان کرمانشاه در ورزشگاه شهدای قدس همدان و در مقابل نزدیک به 3 هزار تماشاگر برگزار شد که در نهایت پاس موفق شد با نتیجه دو بر یک راهیان کرمانشاه را شکست دهد.
تیم فوتبال پاس ساعت 16:15 دقیقه در همدان میزبان راهیان کرمانشاه بود و گل نخست این بازی بر روی یک توپ پشت دفاع به مقداد قباخلو رسید که این بازیکن توپ را در محوطه جریمه به مرتضی تبریزی رساند که این بازیکن در مصافی تک به تک توسط دروازه‌بان راهیان کرمانشاه سرنگون شد که داور مسابقه با اعلام پنالتی و اخراج یوسف بهزادی در دقیقه 35 فرصت گلزنی را برای پاس فراهم کرد.
بعد از دقایقی دروازه‌بان دوم راهیان کرمانشاه رضا باجلوند به جای صابر خوشنام به میدان آمد و درون دروازه راهیان ایستاد؛ در دقیقه 40 وحید علی‌آبادی موفق شد این ضربه پنالتی را به گل اول پاسی‌ها تبدیل کند.
بعد از این گل و ده نفره شدن راهیان، پاسی‌ها می‌توانستند گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند، اما بی‌دقتی مهاجمان پاس و واکنش‌های دروازه‌بان راهیان مانع از این کار شد و بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود پاس خاتمه یافت.
در نیمه دوم که کرمانشاهی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند، بازی را هجومی آغاز کردند و یکی دو موقعیت خوب نیز به دست آوردند، اما بعد از دقایقی پاسی‌ها موفق شدند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و موقعیت‌های بسیار خوبی را بر روی دروازه حریف به دست آورند.
در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 56 اویس کردجهان موفق شد روی یک ضربه بسیار زیبا توپ را در کنج دروازه راهیان قرار دهد و پاس را دو بر صفر جلو بیندازد.
راهیان بعد از این گل سراسر حمله شدند تا در دقیقه 75 روی یک غفلت بازیکنان پاس با شوت محکم فرشاد سالاروند موفق شدند یکی از دو گل خورده را جبران کنند.
در این نیمه محمود خمیسی نیز با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد؛ در نهایت بازی پرحاشیه این دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود پاس خاتمه یافت.
پاس همدان با این سه امتیاز شیرین خانگی 42 امتیازی شد و یک پله در جدول رده‌بندی گروه ب این مسابقات صعود کرد و به رتبه چهارم جدول رسید .
قضاوت این دیدار را سعید بخشی‌زاده ، حمیده غمزه و آرمان جهانبخش (کمک داور) و کمیل غلامی (داور چهارم) برعهده داشتند.
در این بازی پربرخورد یوسف بهزادی، محمود خمیسی از زمین بازی اخراج شدند؛ همچنین صادق کریمی سرپرست راهیان کرمانشاه از بازی اخراج شد./ع
برچسب ها: پاس ، صعود ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.