رئيس فدراسيون فوتبال گفت: فینال جام‌حذفی احتمالا بعد از انتخابی جام‌جهانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان بعد از جلسه هیئت اجرایی کمیته بین المللی المپیک درباره 16 تیمی شدن لیگ برتر اظهار داشت: این تصمیمی است که از یک سال و نیم قبل گرفته شده و لیگ سال آینده قطعا 16 تيمی برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره محل فینال جام حذفی و زمان آن تصریح کرد: میزبانی که در تهران باشد تماشاگران بیشتری می‌آیند و جذابیت فوتبال بیشتر می‌شود. مشهد و قم هم از دیگر شهرهای پیشنهادی برای میزبانی بودند اما در نهایت به تفاهم هر 2 باشگاه بستگی دارد. زمان آن را هم قصد داریم بعد از پایان لیگ یا بعد از بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی برگزار کنیم.

وی افزود: اردوهای تیم ملی هم باید هر چه سریع‌تر آغاز شود. پیشنهادی از عراق، عمان و امارات برای بازی‌های تدارکاتی داریم. هفته آینده با کادر فنی جلسه می‌گذاریم و در این باره صحبت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه با رئیس فدراسیون قطرعنوان کرد: آنها در یک گروه 10 نفره برای حمایت کاندیداتوری قطر برای فیفا آمده بودند چون قطر میزبانی 2022 را دارد، بهتر است یک نماینده در فیفا داشته باشد. آنها این حمایت را از ما خواستند.

کفاشیان افزود: تا خرداد که بازی‌های جام جهانی داریم نباید هیچ تنشی ایجاد شود همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به جام جهانی برود. اگر هم نرود تیم ملی از طرف دولت و مجلس و رسانه نیاز به حمایت دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره مرخصی کی‌روش که کی به پایان می‌رسد، گفت: این آخرین مرخصی کی‌روش بود.

وی درباره قرارداد خسوس اظهار داشت: تا بازی‌های آسیایی با وجود اینکه کمیته به ما بودجه نمی‌دهد اما خسوس را نگه می‌داریم.
برچسب ها: کفاشیان ، مجمع ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار