علي نادي کاپيتان پيشين تيم ملي واليبال کشورمان پس از آن که به تيم ملي دعوت نشد جلسه‌اي را با داور زني برگزار کرد که حاصل آن چيزي را تغيير نداد.

علي نادي کاپيتان پيشين تيم ملي واليبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه‌اي که داورزني رئيس فدراسيون واليبال داشتم، در مورد علت عدم دعوتم به تيم ملي صحبت کرديم.

وي تصريح کرد: داورزني پس از صحبت‌هاي انجام شده گفت: که بايد زمان مشخصي را به استراحت اختصاص دهم در صورتي که من مخالف اين نظر هستم، چون به هيچ عنوان به استراحت احتياج ندارم.

**براي جهاني شدن زحمت کشيدم

دفاع وسط اسبق تيم ملي واليبال يادآور شد: من براي اينکه تيم ملي ايران به ليگ جهاني صعود کند زحمات زيادي کشيدم و حضور در اين پيکارها حقم است، ولي مسئولان اصرار دارند که بايد به استراحت بروم.

**چرا با شخص ولاسکو صحبت نکرديد؟

علي نادي در پاسخ به اين سوال اظهار داشت: صحبت کردن با ولا‌سکو بي‌فايده است چون به هيچ عنوان جواب مشخص و قانع کننده‌اي نمي‌دهد.

وي در خصوص اين که تيم ملي در پست دفاع وسط نياز به پشتوانه‌سازي دارد، اظهار داشت: پشتوانه‌سازي و توجه به نيروهاي جوان يکي از کارهاي خوب و بسيار حرفه‌اي است اما به نظر من مسئولان مي‌توانند در مسابقات تدارکاتي و يا جامهاي مختلف بين‌المللي و يا حتي آسيايي بازيکنان جديد و جوان را مورد ارزيابي قرار دهند نه مسابقات حساس و سنگين ليگ جهاني.

وي گفت: در حال حاضر تمرينات وزنه و بدنسازي را در مجموعه ورزشي انقلاب دنبال مي‌کنم تا از نظر جسماني در شرايط مطلوب و آماده باشم.

کاپيتان اسبق تيم ملي واليبال در مورد پاسخ به اين سوال که اگر به طور مجدد به تيم ملي دعوت شود آيا با فدراسيون همکاري خواهد کرد؟ اظهار داشت: ارتباط من با تيم ملي قلبي است، وظيفه‌ام خدمت به واليبال ايران است تاکنون بدون هيچ چشم داشت مالي براي تيم ملي ايران کار کرده‌ام، با وجود شرايط کنوني اگر حتي پس از مسابقات ليگ جهاني به تيم ملي دعوت شوم با کمال ميل با آنها همکاري مي‌کنم.

نادي در خصوص شرايط روحي خود پس از اتفاقات اخير گفت: در روزهاي اول تحمل اين خبر برايم بسيار سخت و سنگين بود اما به مرور زمان متوجه شدم که بايد با واقعيت کنار بيايم و بپذيرم و به تصميم سر مربي تيم ملي احترام بگذارم.

وي خاطر نشان کرد: براي تيم ملي واليبال ايران و حضور درخشان در مسابقات ليگ جهاني آرزوي موفقيت مي‌کنم، اميدوارم بدون هيچ مشکلي در اين مسابقات نتايج قابل قبولي کسب کنند./آق
برچسب ها: نادی ، والیبال ، کاپیتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار