رييس جمهور در پيامي به مناسبت بيست و ششمين سالگرد شهادت محمدحسن قاسمي طوسي قائم مقام لشكر ويژه 25 كربلاي مازندران، اين شهيد والا مقام را در زمره رادمرداني دانست كه جلوه تابناك همت و غيرت مثال‌زدني‌اش در تاريخ انقلاب اسلامي رنگ ماندگار به خود خواهد گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، متن پيام محمود احمدي‌نژاد كه امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت اين شهيد عاليقدر توسط معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران قرائت شد، بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم عجل لوليك الفرج و العافية و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يديه

شهادت اوج هنر مرداني است كه با نثار جانشان عزت و سرافرازي امروز ايران اسلامي را به ارمغان آورده و خود در جوار رحمت واسعه حق تعالي مأوا گزيده‌اند.

عاشقاني كه به امر مراد و مقتدايشان جامه رزم بر تن كرده و با عزمي راسخ و استوار آنچنان در مسير ارزش‌هاي الهي و كمال‌جويي حماسه آفريدند كه ملكوتيان و آحاد ملت خداجوي ايران اسلامي در قبال مجاهدت و جانفشاني‌هاي وصف ناشدني آنان جز ستايش و سپاس سخن نمي‌گويند.

بي‌ترديد شهيد والا مقام و صف‌شكن عمليات‌هاي دوران دفاع مقدس سرلشكر پاسدار «محمدحسن قاسمي طوسي» قائم مقام لايق لشكر ويژه و ظفرمند 25 كربلاي مازندران كه ايثارگري و حماسه‌آفريني‌هاي بي‌بديل او در طول جنگ تحميلي و بويژه عمليات غرورآفرين والفجر 8 كه منجر به عبور معجزه‌آساي رزمندگان سلحشور جبهه توحيد از اروندخروشان و فتح شهر استراتژيك فاو شد، در زمره رادمرداني است كه جلوه تابناك همت و غيرت مثال زدني‌اش در تاريخ انقلاب اسلامي رنگ ماندگار به خود گرفت.

آن سردار سروقامت عرصه ايمان و شهادت كه قلب پاكش مالامال از عشق به ولايت و رهبري امت اسلامي بود، تنها نمونه‌اي از عزم و اراده پولادين دليرمردان و شيرزنان ديار علويان است كه با نثار 10 هزار آلاله سرخ در راه عزت و سربلندي ايران عزيز دين خود را به نظام اسلامي به شايستگي اداء كردند.

اينجانب در آستانه بيست و ششمين سالگرد عروج ملكوتي آن سردار اسوه و نامي، با گراميداشت ياد و خاطره رشادت‌هاي او و دو برادر والا مقام شهيدش كه به تأسي از امير قافله لشكر پيروز 25 كربلاي مازندران آسماني گشته‌اند، ضمن اداي احترام به ارواح طيبه تمامي شهيدان عزت‌آفرين و سالكان كوي دوست، علو درجات روح عرشي آن به حق پيوستگان و اعتلاي هر چه بيشتر ميهن عزيزمان را تحت زعامت مقام معظم رهبري مسألت مي‌نمايم.

والسلام و عليكم و رحمة الله بركاته

محمود احمدي‌نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار