غلامحسین الهام در جمع مدیران ارشد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با تشریح برنامه‌های سال جاری معاونت در سال ۱۳۹۲ از کلیه دست‌اندرکاران نظام اداری کشور خواستند تا برنامه‌های تحول اداری را در سال جدید با قدرت و جدیت تمام پیگیری و اجازه ندهند در این سال که آخرین سال فعالیت دولت دهم است، خللی در روند اجرایی کارها به وجود آید.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اظهار داشت: پیگیری تفویض اختیارات اداری و استخدامی به استانداران در جهت تمرکز زدایی و رفع گره‌های کور نظام اداری، پیگیری و تکمیل طرح‌های مربوط به توسعه دولت الکترونیک و همچنین اصلاح نظام پرداخت، اولویت‌های اساسی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در سال جدید خواهد بود.

الهام افزود: اصلاح نظام اداری کشور در جهت خدمت‌رسانی بهتر و سریع به مردم از اساسی‌ترین برنامه‌های کشور است که باید با برنامه‌ریزی و همکاری قوای سه‌گانه با جدیت و قدرت پیگیری و اجرا شود؛ و هرگز نباید این مهم با تغییر دولت‌ها دست‌خوش تغییر و یا کاستی شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با تأکید بر نقش پررنگ توسعه دولت الکترونیک در اصلاح نظام اداری بیان کرد: توسعه دولت الکترونیک و تکمیل پروژه‌های برنامه‌ریزی شده در گذشته باعث افزایش کیفیت خدمات، شفافیت، سلامت اداری و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم و نهایتاً رضایت آحاد جامعه خواهد شد.

وی همچنین گفت: پرداخت‌ها در نظام اداری باید به گونه اصلاح شوند که از طرفی بتوانیم نیروهای متخصص و کارآمد در تمامی زمینه‌ها را در بدنه دولت حفظ و از این طریق توان کارشناسی مجموعه‌ها را بالا ببریم و از طرف دیگر سطح رضایت‌مندی کارمندان را افزایش دهیم.

الهام با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید و نام گذاری سال به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» بیان کرد: همه ما امیدواریم به فضل الهی و عنایات آقا امام زمان(عج) مشکلات اساسی کشور مرتفع و بر این باوریم که هرچقدر بتوانیم در مسیر عدالت گام برداریم خداوند نیز برکت را به منابع و کارهای ما عنایت خواهند کرد؛ ان‌شاءالله.

انتهای پيام/ش
برچسب ها: برنامه ، تحول ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار