مدیر اجرایی جشنواره عکس خلیج فارس گفت: با وجود فرصت اندکی که برای اطلاع رسانی در اختیار داشتیم، از زمان اعلام فراخوان(25 اسفند 1391) تاکنون بیش از 180 نفر در این بخش ثبت نام کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی سومین دوره جشنواره فرهنگی - هنری خلیج فارس حسام‌الدین انصاریان اظها کرد: تاکنون حدود سه هزار اثر (عکس) مرتبط با خلیج فارس به دبیرخانه جشنواره عکس خلیج فارس ارسال شده است.  
وی با بیان این که مهلت ثبت نام در این بخش از سومین دوره جشنواره ملی خلیج فارس 20 فروردین اعلام شده است، گفت: پیش بینی می‌کنم تا پایان این تاریخ، حدود 300 نفر در جشنواره عکس خلیج فارس ثبت نام کنند.  
 انصاریان با بیان این که جشنواره عکس خلیج فارس در دو موضوع «چشم انداز خلیج فارس» و «زندگی و کار» برگزار می‌شود، افزود: تصمیم داریم پس از ارزیابی آثار توسط داوران ،حدود 80 تا 100 اثر را به عنوان آثار منتخب معرفی کنیم.  
مدیر اجرایی جشنواره عکس خلیج فارس در پایان گفت: جشنواره عکس خلیج فارس برای نخستین بار برگزار می‌شود؛ بنابراین، ناخودآگاه با معایبی همراه خواهد بود که امیدواریم با تعامل بیش از پیش مسوولان ذیربط در سال‌ دوم و همچنین سال‌های آینده برگزاری این بخش از جشنواره ملی خلیج فارس، شاهد رفع این موانع و گسترده تر شدن فعالیت‌های آن باشیم.
سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری خلیج فارس اول تا دهم اردیبهشت ماه سال 1392 در سراسر کشور و مراسم پایانی در استان هرمزگان برگزار می‌شود./ص
برچسب ها: جشنواره ، عکس ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار