ارباب گفت: اخبار مندرج در خروجی برخی پایگاه های اطلاع رسانی حاکی از آن بود که دختران کاتاروی تیم ملی بزرگسالان تمرینات آماده سازی خود را بدون داشتن مربی دنبال می کنند که این امر کاملا کذب محض است.

فرحناز ارباب مربی کاتای بزرگسالان تیم ملی کاراته بانوان ضمن اشاره به صحبت های گفته شده در خبرگزاری ها مبنی بر تمرینات جداگانه سه کاتاروی تیم ملی بانوان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در کاتاروی بزرگسالان تیم ملی از بچگی شاگرد من بوده اند.

مهسا افسانه، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور سه کاتارویی هستند که از ابتدا با خود من کار کرده اند و سالهاست که در تیم ملی فعالند.
متأسفانه برخی خبرگزاری ها کم لطفی کرده و گفته اند که این سه کاتارو به صورت جداگانه و انفرادی تمرین کرده و می کنند.

در اینجا باید بگویم در دفتر ثبت حضور و غیاب شاگردان باشگاه من حداقل، یک روز در میان نام این سه ورزشکار ثبت شده و مداوم زیر نظر خود من به تمرین می پردازند.

حالا اگر این افراد پس از پایان کلاس های باشگاه من در خانه، زیرزمین یا هر جای دیگر به تمرینات خود ادامه می دهند مبنی بر این نیست که آنها بدون من و یا تنها کاری کنند تا برای مسابقات آماده شوند.

تمام شواهد لازم مبنی بر تمرینات آنها در نزد من کامل است و هیچ کس نمی تواند بگوید این سه نفر نزد شخص دیگر و یا به تنهایی تمرین می کنند.

وی اضافه کرد:تمرینات اضافه بچه ها برای تکامل بیشتر، دلیل آن نیست که بگویند خودمان تمرین می کنیم. من و یا هر مربی دیگری نمی توانیم از صبح تا شب به طور مداوم با بچه ها تمرین کنیم زیرا زمان ما محدود است اما به طور کامل بچه ها را چک می کنم.
این حرف هایی که در برخی رسانه هاست شایعه است.

ارباب همچنین گفت: دوستان این بچه ها می بینند که این کاتاروها سه روز در هفته پیش من تمرین می کنند به اضافه زمانی که در اردو هستند.

من مربی فدراسیون هستم و رؤسای فدراسیون من را انتخاب کرده اند، پس وظیفه دارم با هر فردی که برای تیم ملی انتخاب می شود کار کنم چرا که تابع امر فدراسیون هستم.

وی در ادامه با دلخوری از صحبت های گفته شده در رسانه و خبرگزاری ها، افزود: قضاوت این حرف های گفته شده که بر روی سایت های ورزشی قرار گرفت را به عهده مربیانی می گذارم که مثل من خاک تاتامی خورده اند و زحمت کشیده اند و شاگرد تربیت کرده اند.

اگر افرادی هستند که با این صحبت ها می خواهند سوء استفاده کرده و شرایط را به نفع خود تغییر دهند باید بگویم که به خطا رفته اند.

من به عنوان یک مربی تیم ملی تمام تلاشم این است که آبروی کشورم ایران را بخرم و هر دستوری که مسئولان فدراسیون بدهند را انجام می دهم./آق
برچسب ها: بانوان ، کاتا ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار