معاون پارلماني رئيس‌جمهور در خصوص اجرای افزايش حقوق 25 درصدي کارمندان گفت: ظاهرا دولت مصوب کرده که از تاريخ اول فروردين 92 احکام را اجرايي شود.

لطف‌الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به دیدار نوروزی نمايندگان مجلس و رئيس جمهور گفت: اين نشست یکی از جلسات صميمي ميان مجلس و دولت بود که طي آن برخی از نمايندگان نظرات خود را مطرح کردند.

وي در ادامه افزود: طی اين جلسه با تاکید بر این نامگذاری سال 92 مبنی بر "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" از سوی رهبری و با توجه به اینکه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را پیشرو داریم، تاکید شد که در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم.
 
فروزنده با تاکيد بر اينکه در حوزه اقتصادي نيز بايد کارهاي زير بنايي شروع شده را پایان دهیم، تصريح کرد: در سال 92 باید کارهای زیربنایی شروع شده را به پایان رسانده همچنین در بحث بودجه نيز طرح‌هاي که دولت پيش‌بيني کرده، با همراهي مجلس دنبال شود.

وي افزود: نمايندگان در این جلسه تاکيد داشتند که نسبت به طرح‌هاي تحول سيستم بانکي، سيستم مالياتي و زمينه هدفمند کردن يارانه‌ها و همچنین بخش‌هاي کشاورزي و صنعت توجه بيشتري صورت گيرد.

فروزنده در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه افزايش حقوق 25 درصدي کارمندان از چه زماني اعمال مي‌شود، گفت: ظاهرا دولت مصوب کرده که از اول فروردين 92  اين احکام را اجرايي کند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فروزنده ، معاون ، پارلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار