کاروان تیم فوتبال سپاهان اصفهان باری بازی مقابل الاهلی عربستان، صبح امروز وارد جده شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کاروان 45 نفره فولادمبارکه سپاهان شامل بازیکنان، کادرفنی سرپرستی و هیئت همراه از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران با پروازی مستقیم به سمت عربستان حرکت و ساعت 10:30وارد فرودگاه جده شدند.
 
* با توجه به هماهنگی های بعمل آمده، امور اداری مربوط به ورود کاروان فولادمبارکه سپاهان بدون هیچگونه معطلی و کمتر از نیم ساعت در فرودگاه جده انجام شد.

* اعضای تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در فرودگاه جده مورد استقبال مسئولین سفارت ایران در عربستان و مسئولین باشگاه الاهلی قرار گرفتند.

* تعدادی از خبرنگاران، عکاسان و شبکه های تلوزیونی عربستان جهت تهیه گزارش به فرودگاه جده آمده اند.

* پیش از این قرار بود طلائی پوشان در هتلی در شهر مکه مستقر شوند اما بدلیل مناسب نبودن شرایط این هتل، مسئولین باشگاه سپاهان ترجیح دادند در هتل ماریوت شهر جده مستقر شوند.

* فاصله محل اقامت کاروان فولادمبارکه سپاهان تا ورزشگاه برگزاری مسابقه حدود 100 کیلومتر است که سپاهانی ها برای رفتن به ورزشگاه باید این مسافت را با اتوبوس طی کنند.

* دیدار تیمهای الاهلی عربستان و فولادمبارکه سپاهان در استادیوم اختصاصی که متعلق به باشگاه الوحده ودر 30 کیلومتری مکه قرار دارد برگزار میشود.گنجایش این ورزشگاه 33 هزار نفراست.

*طلائی پوشان سپاهان اولین تمرین خود را ساعت 20:30  امشب در ورزشگاه عبداله فیصل جده  برگزار میکنند.

* مسئولین سازمان حج وزیارت همکاری بسیار خوبی در خصوص اعزام کاروان فولادمبارکه سپاهان به عربستان داشتند.

* تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در هفته چهارم از رقابتهای لیگ قهرمانان 2013 آسیا از ساعت 22:15 روز چهارشنبه 21 فروردین ماه به مصاف الاهلی عربستان میرود./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار