مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت:طبق تقویم وبرنامه ریزی های از پیش تدوین شده مجبور به برگزاری مسابقات مرحله نخست انتخابی تیم ملی بودیم.

تورج ظفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:می پذیریم که زمان برگزاری مسابقات مرحله نخست انتخابی تیم ملی درست بعد از تعطیلات عید نوروز مناسب نبود اما از آنجا که باید طبق  برنامه های تدوین شده پیش می رفتیم و فرصت چندانی نیز نداشتیم مجبور شدیم این رقابتها را برگزار کنیم.

وی درباره این که چرا مسابقات انتخابی مرحله نخست کیفیت لازم را نداشت گفت:در هرصورت با توجه به آنکه نفرات اول تا هشتم مسابقات قهرمانی کشور در رقابتهای مرحله نخست انتخابی تیم ملی حضور نداشتند این مسابقات به لحاظ کمی و کیفی وضعیت مطلوبی نداشت .

ظفری تصریح کرد:هرچند مسابقات کیفیت مطلوبی نداشت اما ما به هدف مورد نظرمان که همانا شناسایی نفرات مستعدجا مانده استانها که بنا به دلایلی نتوانسته بودند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند رسیدیم وچهره های شاخصی برخی از اوزان توانستند توانایی های خود را به اثبات برسانند.

وی درباره برنامه های آتی تیم ملی اظهارداشت:برنامه اصلی ما پس از مرحله پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی آغاز خواهد شد البته در نظر داریم در صورت فراهم شده شرایط در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در خاتمه خاطرنشان کرد:با توجه به این که مسابقات قهرمانی آسیا اویل مردادماه سال جاری و رقابتهای قهرمانی جهان نیز اواخر همین ماه برگزار می شود کار سختی را پیش رو داریم به همین دلیل سعی می کنیم طوری پیش رویم که به امید خدا در هر دو میدان بتوانیم به موفقیت برسیم./آق

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، نوجوانان ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار