معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 از ویژه برنامه های مذهبی هم زمان با دهه دوم فاطمیه و ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) در این منطقه خبر داد.

محمود منیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با فرا رسیدن دهه دوم فاطمیه و به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه هایی با تاکید بر ارزش های دینی و مذهبی در سطح محلات این منطقه برگزار خواهد شد.
وی افزود: با هدف پاسد‌اشت این ایام و احترام به شعائر مذهبی و سوگ نو ماتم شهروندان، شهرداری منطقه 7 با استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی در زمینه های عفاف و حجاب و سیاهپوش کردن معابر اقداماتی را انجام داده است.
منیعی با بیان این که در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عزاداران و سوگواران فاطمی رأ‌س ساعت 10 صبح در میدان نا‌مجو (میدان گرگان) در قالب دسته های سینه زنی و زنجیر زنی عزاداران گفت: این مراسم با مشارکت و همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 و بسیج دانشگاه خواجه نصیر الد‌ین طوسی برگزار می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ایستگاه های فرهنگی و پذیرایی از شهروندان در این روز در سطح منطقه برپا می شود و مراسم سخنرانی در مساجد منتخب سطح منطقه نیزبا محوریت احیا و ترویج فرهنگ فاطمی در این ایام برگزار می گردد./ل
برچسب ها: منیعی ، فرهنگ ، عراداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار