اعضای تیم استقلال برای دیدار با الهلال عربستان آماده می شوند و این در حالی است که اعضای تیم حریف قصد جبران و انتقام جویی از استقلال را در تهران و ورزشگاه آزادی دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم الهلال عربستان در حالی برای بازی برگشت با استقلال آماده می شوند که در این بازی آنها به یک پیروزی نیاز دارند و با هر نتیجه ای دیگر ایران را ترک کنند، همه چیز به ضررشان تمام می شود به همین دلیل آنها برای برد به آزادی می آیند و این در حالی است که استقلالی ها قصد دارند نتیجه عربستان را این بار در تهران جبران کنند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال در خصوص شرایط کار در تیم معتقدند که اوضاع برای آنها ایده آل پیش می رود اما این در حالی است که الهلالی ها برنامه اصلی خود را برای موفقیت مقابل تیم استقلال روی خط دفاعی آبی ها متمرکز کردند تا بتوانند با استفاده از ضربه به خط دفاعی آبی ها به نتیجه مورد نظرشان برسند.

شایان ذکر است:‌خط دفاعی آبی ها در عربستان ایده آل ظاهر شد و مدافعان و مهدی رحمتی روز موفقی را پشت سر گذاشتند زیرا خط دفاعی این تیم از اوضاعی ایده آل برخوردار شد و ضریب دقت اعضای این تیم در پست های خود عالی بود به همین دلیل الهلال نتوانست گل های دریافتی را جبران کند و نتیجه مورد نظرش در زمین خود دست یابد به همین دلیل اوضاع برای این تیم کاملا متفاوت پیش می رود و آبی ها با شرایطی خاص قصد دارند که اوضاع را در تهران به نفع خود پیش ببرند.

اعلام شده است که اعضای تیم استقلال در تهران با برنامه ای خاص قرار است الاهلال را همراهی کنند زیرا برنامه این تیم به اطلاع آبی ها رسیده است و امیر قلعه نوعی در مرحله اول قصد دارد تیمش را برای عدم دریافت گل آماده کند و پس از آن در صورتی که شرایط مهیا شد استقلال برای گلزنی به حریف اقداماتی را انجام دهد.

سرمربی آبی ها مدعی است که این اتفاق در حالی رخ می دهد که شرایط برای این تیم طوری است که اعضای تیم استقلال اعلام کردند که این بازی برای آنها مهم است و به دلیل اینکه در عربستان به نتیجه ایده آل دست پیدا کردند قصد دارند در تهران نیز این نتیجه را تکرار کنند تا ثابت شود که نتیجه بازی در عربستان اتفاقی نبوده و استقلال مستحق پیروزی مقابل این حریف عربستانی است./آق
برچسب ها: الهلال ، استقلال ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار