مسئول اداره آموزش کارکنان حوزه‌ های علمیه خواهران گفت: دوره تخصصی ضمن خدمت مدیران واحدهای حوزوی خواهران سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت‌الاسلام احمدی ، زمان برگزاری نخستین مرحله دوره آموزشی ضمن خدمت مدیران واحدهای حوزوی خواهران را از نیمه دوم فروردین‌ تا پایان اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و گفت: این دوره آموزشی به صورت منطقه‌ای اجرا و طی آن مدیران واحدهای حوزوی 17 استان در دوره شرکت خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزش کارکنان مدیریت‌های استانی و واحدهای آموزشی، در قالب دوره آموزشی تخصصی و عمومی به صورت حضوری و غیرحضوری، ادامه داد: در این مرحله، دوره آموزشی تخصصی مدیران مدارس علمیه خواهران به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: دوره آموزشی عمومی با استفاده از ظرفیت های مراکز آموزشی موجود در استانها نظیر فنی و حرفه ای و جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و مجری آن نیز مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران خواهند بود.

افزایش کارایی و اثر بخشی، ارتقاء سطح کیفی سرمایه انسانی، توانمندسازی مدیران، رشد فضائل اخلاقی و آماده‌سازی افراد برای پذیرش مسئولیت های جدید از اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.