فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: 130 شعبه برای اخذ رای مردم این شهرستان در انتخابات یازدهیمن دوره ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مراد کاظمی، در نشست هماهنگی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری شهرکرد، حضور جهادی مردم پای صندوق های رأی را وحدت آفرین و دشمن شکن عنوان کرد.
وی افزود: برای جمع آوری آرای مردم در شهرستان شهرکرد،  106 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی و 24 شعبه در بخش لاران پیش بینی شده است.
کاظمی، با بیان اهمیت انتخابات امسال اظهار داشت: برای برگزاری یک انتخابات سالم باید تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق انجام شود تا مردم با حضور جهادی خود پای صندوق های رأی، حماسه ای دیگر بیافرینند.
فرماندار شهرستان شهرکرد، با بیان زمان ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: مقدمات برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 فروردین ماه جاری آغاز می شود و داوطلبان می توانند از 26 فروردین ماه به مدت هفت روز با مراجعه به فرمانداری و بخشداری های تابعه نسبت به اعلام کاندیداتوری خود اقدام کنند.
وی، همچنین با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از 17 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت پنج روز در وزارت کشور انجام می شود گفت: بر اساس تقویم انتخابات، اسامی نامزدهای این انتخابات نیز از اول خردادماه اطلاع رسانی می شود.
کاظمی، با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، بیست و چهارم خردادماه در سراسر کشور برگزار می گردد افزود: زمان تبلیغات نامزد های انتخابات ریاست جمهوری از سوم خرداد ماه شروع می شود و تا بیست و دوم خرداد ماه ادامه خواهد داشت./ب
برچسب ها: اخذ ، رای ، انتخابات ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.