مراسم تودیع و معارفه دبیر سابق وجدید فدارسیون کشتی پس ازکش و قوس های فراوان سرانجام امروز (19 فرودین ماه) انجام شد.

به گزارش خبرنگار وررشی باشگاه خبرنگاران، عارف ربطی با تائید این خبر افزود: در این چندین سالی که به عنوان دبیر فدارسیون کشتی انجام وظیفه می کردم هدفی جز خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ورزش اول کشورم نداشتم و اگر هم در ابتدا نپذیرفتم که باید بروم به خاطر این بود که اعتقاد دارم هر گونه تغییر و تحولی باید قانونی انجام شود.

وی ادامه داد: پس ازجلسه ای که با مسئولان ورزش کشور داشتم مجاب شدم که بیاد بروم و از این اتفاق اصلا ناراحت نیستم چرا که هر آمدی در نهایت منجر به رفتن خواهد شد و این موضوع یک واقعیت انکار ناپذیراست.

ربطی تصریح کرد:برای محمد رضا توپچی به عنوان دبیر جدید فدارسیون کشتی آرزوی موفقیت دارم و باید بگویم مطمئن باشید که از این به بعد نیز هر کمکی برای موفقیت کشتی از دستم برآید دریغ نخواهم کرد.

گفتنی است از نکات قابل توجه مراسم تودیع و معارفه دبیرسابق و جدید فدراسیون کشتی عدم حضورخطیب سرپرست فدراسیون کشتی بود که در نهایت این مراسم با حضور حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون در محل این فدراسیون انجام گردید.

لازم به ذکر است  حجت اله خطیب سرپرست فدارسیون کشتی روز هفتم فرودین ماه در حالی که همگان مشغول گذراندن ایام تعطیلات نوروز بودند با برکناری عارف ربطی ، محمد رضا توپچی را به عنوان دبیر جدید فدارسیون کشتی معرفی کرد./آق

برچسب ها: کشتی ، فدراسیون کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار