مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: انتظار داریم هواداران و مردم همانند بازی مقابل الجزیره ورزشگاه را پر کنند و با حمایت از تیم، دومین پیروزی خانگی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان را رقم زنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: حمایت هواداران از تیم در مصاف با الشباب، پیروزی در این دیدار را به دنبال خواهد داشت.
 
محمدحسین جعفری افزود: انتظار داریم هواداران و مردم همانند بازی مقابل الجزیره ورزشگاه را پر کنند و با حمایت از تیم، دومین پیروزی خانگی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان را رقم زنند.

وی گفت: هواداران صاحبان واقعی تیم هستند و با حمایت آنها تراکتورسازی به جایگاه کنونی رسیده است.

جعفری اظهارکرد: فراهم کردن امکانات رفاهی اولیه در ورزشگاه، دغدغه اصلی باشگاه است و با هماهنگی های صورت گرفته بین باشگاه و اداره کل ورزش و جوانان در صدد بهبود وضعیتی رفاهی در ورزشگاه هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد هواداران چند ساعت مانده به شروع بازی در ورزشگاه حضور و همانند دیدار با الجزیره با مسوولان برگزاری این مسابقه همکاری نزدیکی داشته باشند.

جعفری گفت: صعود به دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می تواند پاسخ خوبی در مقابل محبت ها و حمایت های هواداران باشد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا ساعت 20روز بیست و یکم فروردین در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز پذیرای تیم الشباب عربستان خواهد بود.

دیدار رفت و دو تیم در ریاض با حساب یک بر صفر به سود الشباب پایان یافت تا این تیم با هفت امتیاز در صدر گروه A این رقابت های قرار گیرد و تراکتورسازی با چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به الجیش به رده دوم سقوط کند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار